Ronnyjo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Plutselig Har musa mi eller rettere sagt venstre museknapp fått feil innstilling. Når jeg prøver å dobbeltklikke på et icon på dekstopen skjer det ingen ting slik at jeg må høyreklikke og velge open. når jeg kjører VNC mot andre pc'er fungerer det som det skal, mao ingen hw relatert feil. Spørs om min kone eller sønn har trøkka litt ofr mye. Noen som veit hvordan jeg kan reversere dette? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje gå inn på kontrollpanelet og endre museinstillingene? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje gå inn på kontrollpanelet og endre museinstillingene? Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Har kikket på mus under kontroll panel og finner ingen innstillinger der som skulle tilsi problemet jeg har... Andre forslag? Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 kontrollpanelet å endre museinnstillingene! Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Har kikket under kontroll panel under mus og finner ingen innstillinger til akkurat det!! Kan eventuelt noen guide meg?? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fjern musa under Enhetsbehandling. Høyreklikk på "Min Datamaskin" velg Egenskaper. Trykk på "Hardware" og så Enhetsbehandling. Finn musa og velg Fjern. Etter en restart vil maskina finne musa igjen, og da installere denne med default verdier på drivere. Dette vil iallefall eliminere feil på alle forskjellige musinstillinger, eventuelle driverfeil om det er årsaken til problemet. Eventuelt om musa er såpass "avansert" att den har egne drivere, kan du jo installere disse på nytt. Da slipper du å fjerne og restarte. Kan jo uannsett prøve det... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) : gå til enhetsbehandlingen og slette mus, restart, får da nye drivere. Endret 11. november 2004 av LA8464 Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 : gå til enhetsbehandlingen og slette mus, restart, fårda nye drivere. Før deg Nei, seriøst. Verdt forsøket. Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 ok.Skal prøve det. Takker Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ble det noe bedre? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 reinstaller xp, eller windows eller... begge deler! -haha - xp og windows.. den var bra, hva? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 reinstaller xp, eller windows eller... begge deler!-haha - xp og windows.. den var bra, hva? Den dagen jeg hører om folk som reinstallerer OS fordi det er noe galt med musa, da er det ikke håp for fremtiden. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Den dagen jeg hører om folk som reinstallerer OS fordi det er noe galt med musa, da er det ikke håp for fremtiden windows rules!! Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Sjekket musa under enhetsbehandling og der var det installert 3 ganger. Gud Veit åssen det har skjedd???? Anyway jeg disabla 2 av de og da funka det fint igjen Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sjekket musa under enhetsbehandling og der var det installert 3 ganger. Gud Veit åssen det har skjedd????Anyway jeg disabla 2 av de og da funka det fint igjen Tro meg! Unger klarer det meste... Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) gi den en klem, da blir den normal igjen Endret 4. april 2008 av Gladideg Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sjekket musa under enhetsbehandling og der var det installert 3 ganger. Gud Veit åssen det har skjedd????Anyway jeg disabla 2 av de og da funka det fint igjen lol :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå