osoerebo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei. Jeg har et MSI K8N Neo2 Platinum hovedkort. På northbridgen står da en liten vifte, problemet er at denne bråker veldig. Jeg har lyst til å bytte denne ut med en kjøleribbe, men ettersom den står rett under skjermkortet mitt (Gainward 6800GT 256) så er jeg usikker på om det er plass til den. Er det noen som har byttet ut denne viften og kan fortelle meg om det er plass til denne kjøleribben? Evt er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en ny vifte til northbridgen som bråker mindre? Har prøvd å lete, men finner ingenting.. Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei. Jeg har et MSI K8N Neo2 Platinum hovedkort. På northbridgen står da en liten vifte, problemet er at denne bråker veldig. ... Jeg fatter ikke at de bruker slike små vifter som må gå som små jetmotorer, med tilsvarende lyd. Dette var grunnen til at jeg har bestilt et Asus A8V- som har passiv kjøling , selv om jeg helst ville hatt NF3. CD Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Skulle gjerne hatt svar på det der selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå