drvcd Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Bestillte overnevne kort fra Komplett.Fikk det i går og satte det inn. Til min irritasjon var det mye artefakter på skjemen uder hele bootingen og i windows XP. Under booting var det røde og grønne vertikale striper og det var vertikale grønne striper i WIN XP. Jeg går ut i fra at det er en hardwarefeil siden artefaktene dukker opp allererde i bootsekvensen. Jeg har tatt ut og satt inn kortet 3 ganger med samme rsultat. Jeg har sendt mail til komplett, men har ennå ikke hørt noe. Noen som har noen ideer?? Er det mange som har hatt hardwareproblemer med GF4 kortene? Mange som må levere tilbake?? hmmm... irritert.... vil spille NÅ og ikke om en uke.. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Har hørt om det før. Prøv en reinstallasjon av XP. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hva slags hovedkort har du? Støtter det geforce4? Får kortet nok strøm? Høres egentlig defekt ut ja:) Prøvd det i en annen pc? Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Spec er Epox 8KHA+ 768 Mb crucial DDR ram Enermax 431W Whisper strømforsyning Athlon xp 2000 Bør være nok strøm.Jeg har ikke prøvd kortet i en annen pc, men regner med det er defekt.Tror ikke win XP reinstallasjon vil hjelpe siden jeg har feil allerede ved booting. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 16:43, drvcd skrev:Tror ikke win XP reinstallasjon vil hjelpe siden jeg har feil allerede ved booting. Ja, men har allikevel hørt at det kan være et problem. Men bytt det inn for sikkerhets skyld, du :smile: Lenke til kommentar
DementiC Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 har du sjekket at ditt hovedkort takler gf4? Er nemlig svært mange som ikke gjør det! Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har snoket litt rundt på nettet på bakgrunn av evt konflikt med Epox hovedkortet mitt. Jeg fant noen bilder fra en med lignende problemer med epox hovedkort. http://www.amdmb.com/vb/showthread.php?s=&...threadid=128824 Noen som har sett det samme og klarte å fikse det på noe vis? [ Denne Melding var redigert av: drvcd på 2002-05-27 12:28 ] Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 16:21, Jakob skrev:Har hørt om det før. Prøv en reinstallasjon av XP. hvordan skal det hjelpe hvis det er trøbbel allerede ved boot-sekvensen ? Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Kortet var defekt. har testet det på 2 andre maskiner med samme resultat. Sender det tilbake, bestillt et annet kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå