Gå til innhold

Overklokking av GF3 ti200


Toffen80

Anbefalte innlegg

Sitter med et nyinnkjøpt Ti200(Ti450) kort fra Gainward. Har spretta bort original-kjølern og kjøleribbene. Har slengt på Blue Orb kjøler, fjerna den dbl. sidige teipen på kjøleribbene.. og dytta dem på kortet iført Arctic silver gugge. Det jeg da lurer på er.. HVOR MYE kan æ overklokke kortet!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, sitter på ei gammal k7-750.. så vet ikke om en score fra min side ville jort dere no særlig klokere:) Venter på cpu(1800xp),så æ tenkte atte noen kanskje hadde erfaringer å tips. Kom opp i 220/480 stabilt.. fikk 4200 på 3dmark2001 med disse hastighetan. Og JA, har vært MEGET forsiktig både me AC compound & adhesive:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


On 2001-11-12 09:12, MindViruz skrev:

Aric silver er FARLIG!!!!!!!!! Jeg har ødelagt ett skjermkort og en prosessor på det jævelskapet. Det LEDER strøm nok til å ødelegge hva som helst i PC'en!!


 

 

hahahah...

du skal jo bare smøre utover coren da :razz:

du smørte vel arctic silver utover hele greiene du :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-16 17:47, Toffen80 skrev:

Etter mye om å men så fant æ da den "perfekte" innstillinga. 7898 på 3dmark2001 .. ikke så verst med et ti200 kort da? (230/480) amdXP1533@1600.



 

ikke værst men jeg får 8938 på mitt radein8500LE.

Venter spent på orgianlen og noe peltiere.:grin::D

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-12 09:12, MindViruz skrev:

Aric silver er FARLIG!!!!!!!!! Jeg har ødelagt ett skjermkort og en prosessor på det jævelskapet. Det LEDER strøm nok til å ødelegge hva som helst i PC'en!!


Jaha, det meste er vel farlig, om det ikke brukes med fornuft!! Pass deg nå da, så du ikke får musa i øyet :razz:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2001-12-25 03:56, Hans Erling skrev:

Bøgge Bakken:


Skulle jeg gått en og en mhz opp for så å teste 3dmark2001 hver gang hadde jeg måtte kjørt 3dmark over 65 ganger bare med å endre GPU. 150 tester på rammen :smile:



 

Du kjører bare 3mark2001 når du tror du har klokka det maks og er stabilt...

Hvis det kræsjer så stiller du ned.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-01-05 04:08, qwerty skrev:

Artic silver leder IKKE strøm.


har målt motstanden med multimeter!!




 

Du kan ikke bruke et multimeter. Sølv er den beste strømlederen som fins og når Artic Silver består av 80% sølv så sier det seg selv at det leder. Vis du giser Artic Silver utover så vil det sansynlig vis same støv og dritt og da blir det vertfall ledene. Samme som på Isolatorene på Strømnette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...