slettern Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hadde tenkt meg en ny hardisk, men er ikke helt sikker hvem jeg skal kjøpe. Skal altså ha meg en ny IDE 200GB. Lurte på Denne men har dere noen andre bra forslag? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 S-ATA er kanskje ikke så dumt? Lenke til kommentar
slettern Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 det er en grunn til at jeg ikke har spurt om S-ATA, for jeg har ikke støtte for det: Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 https://prisguiden.no/produkt/8791 Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 S-ATA er kanskje ikke så dumt? Han hadde iskkert sagt hvis han hadde støtte for det Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjøp en Seagate 200Gb. Det er det beste du kan få. Western Digital er dårlige!! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 S-ATA er kanskje ikke så dumt? Han hadde iskkert sagt hvis han hadde støtte for det Skjønner ikke poenget med IDE... Fremtiden er ihverfall ikke spekket med det og det finnes kontrollere. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjøp en Seagate 200Gb. Det er det beste du kan få. Western Digital er dårlige!! WD er ikke dårlige, de bare bråker litt mye.. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Western Digital er verken dårlige og de bråker ikke mye heller, litt må man tåle. Jeg har en 120gb og en 200gb fra WD, har ikke hatt en eneste feil med de. Anbefaler dem foran en seagate definitivt Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg liker også best WD! WD er det eneste som overlever når folk leecher fra deg 24/7 Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Seagate er mye mer stabil. WD er bare "crap", har hatt mange WD crap gjennom datamakinen min sitt liv. De kresjer ofte!!! Ikke noe å stole på synest jeg da. Seagate er derimot noe helt annet som anbefales på det sterkeste!!! Aldri kresjet en eneste disk som er Seagate!!! Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Seagate er mye mer stabil. WD er bare "crap", har hatt mange WD crap gjennom datamakinen min sitt liv. De kresjer ofte!!! Ikke noe å stole på synest jeg da. Seagate er derimot noe helt annet som anbefales på det sterkeste!!!Aldri kresjet en eneste disk som er Seagate!!! Velvel, å si at WD er bare crap er..... bare crap. M.a.o lite saklig innlegg. Selv har jeg kun hatt wd disker, jeg har kun kjøpt wd disker til andre, og har aldri hatt problemer med noen av de. De støyer gjerne litt mer enn andre produsenter, men kvaliteten er meget bra. Om du ser deg litt rundt på forumet legger du merke til at WD er en av de diskprodusentene folk faktisk er mest fornøyd med (om du ser bort fra litt støy). Seagate er vel også et bra merke, men å hevde at de kvalitetsmessig ligger langt over WesternDigital er litt drøyt. Ser forresten at du er tre jenter.... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Seagate er mye mer stabil. WD er bare "crap", har hatt mange WD crap gjennom datamakinen min sitt liv. De kresjer ofte!!! Ikke noe å stole på synest jeg da. Seagate er derimot noe helt annet som anbefales på det sterkeste!!!Aldri kresjet en eneste disk som er Seagate!!! Jeg har 5 WD disker og ingen har krasjet, kjøpte en Seagate også, den trynet nesten med en gang. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har også en kjærlighet for WD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå