Tom Vidar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal kjøpe julegaven til far. G530 får fin omtale i Hjemme PC. Kan noen drevne personer innenfor området bare si at dette er det jeg må ha. Kan ikke finne andre tester av dette, kanskje for nytt. Tenkte å kjøpe hos It.butikken.no, kr. 2379,-, da det er billigst der. Lønner det seg å kjøpe minnekort samtidig, og evt. hvilket. G530 tar flere typer kort. Skal brukes til familie og hobby. 256 mb. må vel greie seg? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvis du går inn på http://www.cyberphoto.se/ så finner du en enkel test på kameraet. Klikk på "digitalkameraer" så finner du det. Lenke til kommentar
Tom Vidar Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Takk for det. Hvilke type minnekort anbefales? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg ville helt klart vælge SD-kort til Konica-Minolta G530, da det er de billigste og bedste. Køb enten Sandisk eller Lexar kort, da de har ry for at være de klart mest pålidelige - og 256 MB skulle nok være fint til at starte på (Regn med at billeder i bedste opløsning fylder ca. 2 MB). G530s forgænger G500 fik i øvrigt rigtigt god anmeldelse i bladet DigitalFoto i foråret i kamp med andre gode kameraer med 5 megapixel. Derfor tror jeg det er et trygt køb som gave. Held og lykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå