FallenA Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er forskjell på pluggene til Ipoden. De som følger med nå er ikke veldig gode, men de som fulgte med Ipoden for 1 - 1,5 år siden er veldig gode, samt de siste 3g, fra USA. Veldig stor forskjell. Hvorfor aner jeg ikke, men det er vel et pengespørsmål siden dagens 4g er rundt 1000,- kr billigere enn den samme 3g utgaven. Uansett så varierer jeg hodetelefonene mine. Koss Plugger når jeg trener, Koss Porta pro ellers. Tar med meg Apple pluggene når jeg vil ha lite å dra på. Mine Apple plugger fra USA 3g versjonene er MYE bedre enn koss ørepluggene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 men sånn vurdert opp mot Porta Pro, er det i det heletatt vits å ta dem ut av pakken, hvis man bare vurderer lyd? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nei, dersom man bare vurderer lyd opp mot Porta Pro, er det ikke vits i å bruke dem. Det jeg ville fram til var at den tidligere versjonen av Apple plugger som fulgte med Ipoden, er bedre enn det meste annet av plugger. De som følger med nå høres ut som billigpugger fra Biltema . Dersom du virkelig skal vurdere lyd er ikke Porta Pro det beste heller. Bose har et par typer som er helt RÅ ! Quiet Comfort TriPort Triport er egentlig min favoritt, og skal være svært lettdrevne ! Litt offtopic dette, men dersom en skal snakke om lydkvalitet på hodetelefoner, så mener jeg det er viktig at folk er klar over at det finnes bedre utstyr enn PortaPro. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) seff finnes det bedre utstyr, men så eg jeg ikke interessert i å springe rundt ute/på jobb med store klokker heller og portapro har jeg fra før lissom (og la oss ikke snakke om prisforskjellen på porta pro og de to du linka til...det ene koster jo mer enn ipoden jo ) Endret 14. november 2004 av MrLee Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Og nå er den i hus Endret 16. november 2004 av Icluz Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Gratulerer ! Det gikk jo radig !!! Kjøpte du i butikk da ? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Takk! Kjøpte den fra komplett.no Har et lite spørsmål til: Svekker man batterikapasiteten på iPoden ved å lade den før den er utladet? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nei, du trenger ikke lade helt ut før du lader den opp igjen. Apple forklarer dette på en god måte HER ! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Igjen takk Så slipper jeg å bekymre meg over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå