Darquan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 har satt opp wlan hjemme en av utingene er at isdnboksen og dermet også routeren står i kjelleren og 2 av de tre maskinene som skal ha kontakt står to etasjer over jeg opplever noe ustabilt signal peiodisk... noen dager kan signalet være helt topp og andre dager kan det variere veldig koble av og på og lignende... noen andre som har vært borti dette fenomenet?? og skyldes dette bare for lang avstand mellom wlankort og router? er wlan signaler væravhenging? noen billig måte og evt. få bedre signaler mellom punktene? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har nettopp fått opp WiFi- nett i mitt hus, det er foreløpig 2 maskiner. en 1etg og en i 3etg, mens routeren står i 2etg. Signalet i 1etg er meget bra, mens jeg brukte ca 2-3døgn på og få et brukbart signal i 3etg. Signalet har vært meget stabilit i dag etter at jeg flyttet litt på routern samt mottakeren i 3etg. Anbefaler deg og gjøre det samme. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg bodde en gang i et hus med 3 etasjer, ikke inkl. kjeller. dette var et murhus. det var ca. 7 pc'er fordelt på på disse tre etasjnen og WLANet fungerte glimrende. merket på WLAN routeren var Belkin. Epz. Lenke til kommentar
Darquan Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 har 3com 11b router jeg nå i kveld har den fungert litt bedre.... varierende signalkvalitet men ingen disconnect har på følelse av at signalene er litt væravhengige prøvde og flytte på routeren og har hatt greie signaler men båndbredden varierer en del da mellom 2mbps og 11 mbps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå