Gå til innhold

Steam spørsmål ang backup løsningen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min hardisk med 4,5 gb med preloads kvelda jo seff igår da så jeg måtte laste ned alt på nytt. i samme slengen mista jeg 110gb med andre ting og. (Alt lovlig seff :innocent: )

 

hvis noen tror de kan hjelpe så vennligst oppsøk Denne tråden :thumbup:

 

OG en ting til ; skal det ikke komme opp backup når man høyreklikker på HL2 i steam ? gjør ikke det hos meg enda jeg har restarta Steam mange ganger nå. og på CS:S kommer det melding om at jeg ikke kan backupe spillet før det er ferdig med å oppdatere seg enda det ikke oppdaterer seg atm. ? ? ? :hmm::hmm:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Eneste muligheten jeg ser er å ha Steam med CS og HL-2 filene på en annen partisjon enn den partisjonen OS-systemet ditt ligger på. Etter en formatering trenger du bare å legge inn Steam fila 800Kp igjen så skal alt fungere! :thumbup:

 

Off topic!

 

Lurer på en ting, jeg har Stam mappa på en parisjon som er på 3GB! Det jeg lurer på er om HL-2 når det kommer ut må innstaleres i Staem mappa eller bare registreres via Steam. Det vil si bare registrere CD-keyen på Steam? :blush: Tror ikke HL-2 har plass på denen partisjoen og jeg har en egen partisjon på ca 50 GB til kunn spill. Tenkte å instalere HL-2 der jeg (på den med 50GB). Er litt småsurt å laste CS på nytt!(overflytting av Steam mappa funker ikke har prøvd det)!

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, jeg har Stam mappa på en parisjon som er på 3GB! Det jeg lurer på er om HL-2 når det kommer ut må innstaleres i Staem mappa eller bare registreres via Steam. Det vil si bare registrere CD-keyen på Steam? :blush: Tror ikke HL-2 har plass på denen partisjoen og jeg har en egen partisjon på ca 50 GB til kunn spill. Tenkte å instalere HL-2 der jeg (på den med 50GB). Er litt småsurt å laste CS på nytt!(overflytting av Steam mappa funker ikke har prøvd det)!

Tror HL2 må over, eller er i, GCF format, slik som alle andre steam spill er. Og tror også at det er slik de må være når du skal aktivere HL2 så ja, regner med at du må ha HL2 i steamapps mappa.

Lenke til kommentar
Tror HL2 må over, eller er i, GCF format, slik som alle andre steam spill er. Og tror også at det er slik de må være når du skal aktivere HL2 så ja, regner med at du må ha HL2 i steamapps mappa.

 

Men er det den versjoen du laster ned via Steam eller den du kjøper i butikken du snakker om? Eller er det slikt uansett?

 

Er veldig småsurt for meg da, liker å ha organiserte filer skjøner du! Har nødigt lyst å laste ned CS-sorce med mindre det følger med CD- når du kjøper HL-2 i butikken! De gangene jeg lastet CS-sorce så måtte jeg sist gang jeg formaterte (laga nye partisjoner) laste ned CS-sorce flere ganger pga at det var noe bug med Steam! :no:

 

Men uansett tror jeg finner ut av det når jeg legger inn spillet på tirsdag. Blir mappen Programfiler\Valve\Half-life 2 valgt som standard så blir jeg glad! :thumbup: Men jeg tar sikkert feil her! :whistle:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...