Titanstig Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg skal bygge ny PC. Jeg har stående et helt nytt Chieftec-kabinett med en 360 w strømforsyning. Er dette nok til å drive en vanlig sammensatt PC med 2 harddisker og ett 9800 PRO-kort? Hva om jeg bruker bare 1 harddisk? Jeg har ingen andre komponenter enn RATT/PEDALER med force-feedback. Tar dette mye strøm? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Det skal funke bra ja. Jeg har ingen andre komponenter enn RATT/PEDALER med force-feedback. Tar dette mye strøm? Kan eg ikkje tenke meg. Endret 11. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hmm.. force feed backen tar vel strøm i fra egen adapter.. så det skal du ikke tenke på Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Har et slik kabinett med samme power - se profilen min for hva jeg har i det. Alt fungerer utmerket Endret 11. november 2004 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Chieftec er jo ganske strømsterke! Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Takk for hjelpen! Kjempebra! Jeg skal forøvrig bruke et 754-kort med Athlon 64, og den bruker vel noe mindre strøm enn en Prescott?! Så da går det nok bra ja. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg skal forøvrig bruke et 754-kort med Athlon 64, og den bruker vel noe mindre strøm enn en Prescott?! Ja betraktelig mindre! Skal funke finfint =) Lenke til kommentar
dreden Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har ingen andre komponenter enn RATT/PEDALER med force-feedback. Tar dette mye strøm? Ja du må nok ha en strømforsyning utenom til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå