FuzzFuet Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Noen som har eller vet om et brukervenli program, til å kopiere DVD filmer til PC'en? Progrmet jeg bruker nå, er Xilisoft DVD Ripper og jeg er fornøyd med det . Men det er en prøveversion så det kan bare kopiere 5 min av filmen. Noen som har full versjonen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fullversjonen koster penger vil eg anta, så du må nok finne ein gratis som ripper heile. Søk etter "Free DVD ripper" på google elns. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ja, den koster penger! Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 http://www.doom9.org/mpg/hd-playback.htm Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) DVDdecrypter Endret 11. november 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 DVDshrink er meget enkelt og bra... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Har DVD Shrink 3.2. Men det kan ikke kopiere til AVI eller MPEG. Kan bare kopiere sånn som den er eller til iso. Det er et meget bra program, men det hjelper meg ikke til de jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Til iso? Det må være ei videofil. Edit: Virka på meg som DVDShrink var eit program for å brenne ut DVDer, ikkje rippe. Edit2: Jo, skal kunne rippe til divx den. Endret 12. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Ja, det er til å brenne ut DVD'er. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=dvd+and+ripper Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Fant mange bra programmer der men ingen er GRATIS! Noen som har forslag til et enkelt og greit GRATIS DVD ripper programm? Som kan rippe hele filmen, og ikke bare 50% eller 5min av filmen. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) DVD shrink brukes til å rippe. Endret 12. november 2004 av Hetland Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Les den femte posten over innlegg ditt! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Fant mange bra programmer der men ingen er GRATIS!Noen som har forslag til et enkelt og greit GRATIS DVD ripper programm? Som kan rippe hele filmen, og ikke bare 50% eller 5min av filmen. DVDdecrypter eller DVDshrink Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Fant mange bra programmer der men ingen er GRATIS!Noen som har forslag til et enkelt og greit GRATIS DVD ripper programm? Som kan rippe hele filmen, og ikke bare 50% eller 5min av filmen. DVDdecrypter eller DVDshrink Dette er tredje gangen jeg skriver dette: DVD Shrink kan ikke konvertere til AVI eller Mpeg osv. så det kan IKKE hjelpe meg! DVDdecrypter skjønner jeg ikke noe av Så er det noen andre gratise programer enn DVD Shrink og DVDdecrypter, som kan konvertere til AVI eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå