Møkkamaskin Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvordan i svarte h.. får jeg større hastighet på cpuèn.. må jeg oppdatere biosen eller er det noen innstillinger i bios jeg må inn på.. Mener jeg har vært inn på alt som er mulig i bios men finner ikke ut hvordan man skrur den opp.. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Prøv igjen! Med en litt bedre tone. Mulig noen gidder å hjelpe deg da. Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Ja, du må stille på noe i bios, hadde jo vært greit å vite hva slags hovedkort du har. Det er ikke noe problem å klokke amd xp 2000, kjører min stabilt på 2283 mhz(183*12,5 og 1,85V), dette er på vann, med boxed kjøler klarte jeg 2,1-2,15 ghz brukte en større vifte på 80mm. og ac5. Endret 11. november 2004 av trra Lenke til kommentar
Møkkamaskin Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 jeg har et kt3 ultra hovedkort.. Prøvd å fikle litt med det ikveld men finner ikke ut av det.. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har et kt3 ultra hovedkort.. Prøvd å fikle litt med det ikveld men finner ikke ut av det.. Like greit at du ikke får til å sett opp FSB, da hovedkortet ditt ikke har muligheter for å låse AGP/PCI tilfaste frekvenser, og således overklokker disse også... Dette fører raskt til ustabilitet og mulig skade på hardware som skjermkort, harddisker og PCI-kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå