Jarmo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Og hva vil skje når Longhorn kommer ? Skal visst være sikker mot kopiering eller ? Vi får se hvor mange vil gå over til linux Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Min lille beskjedne teori er at Microsoft faktisk ønsker piratkopierte versjoner av Windows...ihvertfall til privatbruk... ...for det øyeblikket det ikke er mulig å kopiere den nyeste versjonen av Windows vil svært mange skifte over til et annet operativssystem...men, dette er Microsoft fullt klar over... ...så lenge "alle" har piratkopierte Windows-versjoner hjemme vil bedrifter bli "tvunget" til å kjøpe Windows i jobben...det å skifte til Linux vil bli for dyrt grunnet opplæring osv... mitt tips er at når Longhorn kommer vil det i starten være vanskelig å kopiere (slik at alle som "må" ha det betaler) og etter en stund kommer det en løsning slik at "alle" kan få Longhorn... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Absolutt alle informasjon som utveksles i skoler OG annen offentlig virksomhet bør lovbestemmes at skal være i frie formater Du finner ikke én eneste stortingspolitiker som faktisk skjønner hva du sier. Jeg er fullstendig enig, men det som trengs er opplæring til våre 'folkevalgte'. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 altså hvor lang tid skal det ta før det skjer noe? har hatt mediaplayer 10 siden dagen den kom ut nå.. venter i spenning! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Dette er så jævla typisk ms å komme med skremmsel propaganda SJOKK. Jeg tror ihvertfall ikke at er noe fakta i dette og om det skulle være det så tar det ``max`` 1 uke for en aller annen cracker der ute som fikser dette. Jeg har Windows Media Player 10 og det jeg dreit meg ut på var at jeg har ikke system restore på siden ms blast viruset kom(er vel dødt nå men). Og det står at man ikke kan avinstallere Media Player 10. Vet noen hvordan man avinstallere Media Player 10 eller idet hele tatt hele media player opplegget også lastr jeg ned heller WinAmp eller noket annet. Please Svar Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Men hvorfor opplyser de at Media Player 10 gjør dette ? Kanskje de gjør slik at de som har pirat versjon av xp og har installert media player 10 og rolback den får dette til å skje :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Despite reports to the contrary, Microsoft has confirmed to BetaNews that it has made no changes to its Windows Genuine Advantage program to lock out users with invalid or pirated keys. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er bare tull. Jeg har WMP 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå