Nicklas Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sånn. Da har jeg installert Media Player 10. Hvis M$ rører et eneste hårstrå på min egen PC så skal jeg brenne opp M$ bygningen. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg foretrekker å bruke Winamp og DivX-player, har avinstallert Mediaplayer for ca. lenge siden. Tror ikke MP10 hadde vært det største taper hvis jeg hadde hatt piratXP (Jeg har orginal xp) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sheesh...M$ er rike som pokker, og nå vil de ha mer! Forbanna kapitalister! Synes det eneste M$ fortjener er et saftig søksmål. Ja huff og huff! Vil du ikke bruke programvare som koster penger så finnes det gratis alternativer man kan benytte seg av, så hva er problemet? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 kan man avinstallere mediaplayer?! hvordan da? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis M$ rører et eneste hårstrå på min egen PC så skal jeg brenne opp M$ bygningen. Var det 2 eller 3 år du var? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis M$ rører et eneste hårstrå på min egen PC så skal jeg brenne opp M$ bygningen. Var det 2 eller 3 år du var? Sier du som sier slikt Det var ironi eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kontrollpanel->Legg til eller fjern programmer->Legg til/Fjern windows komponenter->Windows media player Tror jeg Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har kjøpt Windows engang. (XP pro) Snakker f*** meg om ripoff. Ekke vært 300 spenn engang. Kommer ALDRI til å kjøpe Microsoft produkter igjen. Til alle de som har illegal versjon av XP: STÅ PÅ! jeg kommer snart jeg og! Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sheesh...M$ er rike som pokker, og nå vil de ha mer! Forbanna kapitalister! Synes det eneste M$ fortjener er et saftig søksmål. Ja huff og huff! Vil du ikke bruke programvare som koster penger så finnes det gratis alternativer man kan benytte seg av, så hva er problemet? Problemet ligger vel for alle av oss som er "spilleavhengige" Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dette er det dummeste jeg har hørt.. Om wmp10 inneholder kode som gradvis ødelegger operativsystemet, er wmp10 per definisjon et virus. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Rette fremgangsmåte for Microsoft er vel å gi bort software til de som kan bevise at de har kjøpt Windows. Som Likferd sier så er vel ikke virusspredning det som gjør at folk løper og kjøper Windows. Uansett om MS skulle prøve ut dette så kommer det vel bare cracks som fikser det. Det er vel ikke heller en bra ide å gjøre Windows så vanskelig å installere grunnet div. registreringer, da mange faktisk har hørt om Linux, og flere vill finne ut av det. Det lages vel flere spill som støtter Linux nå en før også. Endret 12. november 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Begynner virkelig å lure på hvor lenge de har tenkt å holde liv i Win XP... De burde jo ha gjort noen bedre forsøk på dette før nå Jaja har en orginalkey så whatever... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis jeg har en orginal cdkey, har jeg da lov til å bruke en "piratcd" med xp med denne cdkeyen? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du kan laste ned Windows XP fra microsoft og brenne den på en CD. Den er ikke en piratkopiert XP før den er installert uten gyldig lisens. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvor lang tid tar det før man finner kode som fikser problemet, mon tro ?? jeg tipper ca. én uke fra nå. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På tide at de som ikke vil være med å betale stenges ute. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sheesh...M$ er rike som pokker, og nå vil de ha mer! Forbanna kapitalister! Synes det eneste M$ fortjener er et saftig søksmål. word Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sheesh...M$ er rike som pokker, og nå vil de ha mer! Forbanna kapitalister! Synes det eneste M$ fortjener er et saftig søksmål. word Ja, de fortjener virkelig et søksmål fordi de gjør det vanskeligere for folk å stjele produktene sine.... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ja huff og huff! Vil du ikke bruke programvare som koster penger så finnes det gratis alternativer man kan benytte seg av, så hva er problemet? Det er nok ikke alltid så greit nei. F.eks er det mange skoleelever som tvinges til å bruke Windows og andre MS-programmer fordi skolen baserer undervisningen på filformater og programmer som bare finnes til denne plattformen. Pr idag tar nok mange av dem en spansk en og installerer pirat-kopier (som jeg ikka har noen verdens ting imot i slike tilfeller hvor man blir påtvunget software), men hvis MS mot formodning skulle lage et bulletproof system i framtiden, kan stakkars fattige skoleelever bli tvunget til å betale "MS-skatt" hvis ikke myndighetene snart tar affære. Absolutt alle informasjon som utveksles i skoler OG annen offentlig virksomhet bør lovbestemmes at skal være i frie formater Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Absolutt alle informasjon som utveksles i skoler OG annen offentlig virksomhet bør lovbestemmes at skal være i frie formater Enedelig en som sier noe fornuftig. Nå er det bare å overbevise myndighetene om dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå