Gå til innhold

Pirat xp ? Se her !

Curtis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt det ja. Morsomt at ting gradvis faller ut, akkurat som jeg mener det var på Operation Flashpoint. Da får man jo valget; betale for Windows eller gå over til et annet OS.

Hadde vært nice hvis de faktisk fikk det til å funke :)

edit: Post nummer 3000 :w00t:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

de fortjener jo egentlig ikke noe mer saksøking, det har han kødden fått nokk av. De eneste de trenger er og få en kar til og fortelle dem over hvor lei han er av at Xp er et bugga softvare. Er vell over 5000 buggs i Windows (Grøøøøss)

Men de har visst prøvd og gjøre det litt vanskeligere for (Oss) :p . Tror det skal gå bra jeg.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Sheesh...

M$ er rike som pokker, og nå vil de ha mer! Forbanna kapitalister! Synes det eneste M$ fortjener er et saftig søksmål.

Altså; hadde du laget et program ville du vel hatt betalt for det? Du ville vel prøvd å straffe de som faktisk stjeler det?

Det er jo ikke hvor mange penger han har som bestemmer dette, det er jo faktisk ganske så naturlig at Microsoft (& Bill Gates) vil ha penger for noe de har brukt utallige timer på.

:roll:

Lenke til kommentar

time will show for jeg vel si. jeg ser på dette som bullshit jeg. har ikke noe med virkligheten å gjøre i det hele tatt. men vi får no se da. så nå skal alle som har pirat kopiert XP få XP som ikke funker? hahahahahahaha. det var morsomt. kan ikke akkurat se for meg at det blir virkelighet. Microsoft finner på så mye tull synes jeg. ellers kanskje det er Itavisen selv som har funnet på det? anyway. pisspreik. vet om mange som har pirat kopiert XP og Windows Media Player 10 å jeg har ikke hørt om at dette skjer. da hadde jeg vel fått beskjed ganske fort.

off blir så lei av Microsoft.

Lenke til kommentar
time will show for jeg vel si. jeg ser på dette som bullshit jeg. har ikke noe med virkligheten å gjøre i det hele tatt. men vi får no se da. så nå skal alle som har pirat kopiert XP få XP som ikke funker? hahahahahahaha. det var morsomt. kan ikke akkurat se for meg at det blir virkelighet. Microsoft finner på så mye tull synes jeg. ellers kanskje det er Itavisen selv som har funnet på det? anyway. pisspreik. vet om mange som har pirat kopiert XP og Windows Media Player 10 å jeg har ikke hørt om at dette skjer. da hadde jeg vel fått beskjed ganske fort.

off blir så lei av Microsoft.

Ingen som tvinger noen til å bruke programvaren dems, så jeg ser ikke helt problemet ditt...

Lenke til kommentar
For Microsoft sin del bør ikke Linux bli mere brukervenlig.

Kan plutselig bli mange som bytter til Linux da.

Det tviler jeg sterkt på. Er ikke mange vanlige folk som har hørt om Linux. Langt færre vet at Linux er et OS.

Folk flest vil ha Windows fordi de er mer kjent med det, og fordi all slags programmer virker med det. Gamere vil ha Windows fordi det er der alle spillene kommer til. Linux kommer sikkert aldri til å bli mer enn en underdog heller. Bare se på hvor mange år det faktisk har eksistert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...