Earendil Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Heisann! Er det nokon som har eit kort forerdag om California ein stad? Det skal være på fem minutt. Tek gjerne til takke med linkar også. Foredraget skal være på engelsk. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje ikke så lurt å hente ting fra nettet. Jeg fant noen stiler på nettet, og læreren bare skrev inn en settning i Google og fant stilen med en gang. Btw: Det var der grensen til nedsatt orden gikk Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Joda, eg er klar over det. Men skriv så klart litt om på foredraget. Treng berre litt fakta å presentere. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ok, ville bare informere. Men sorry, jeg har nok ingen foredrag om California på engelsk.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Dette er ikke en kategori for leksehjelp. Posten stenges. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322090 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg