zuhr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg kjører følgende login script: ' VBScript. ' bleee ' Viser Maskinnavn. Brukernavn og Domene Set WshNetwork = WScript.CreateObject("WScript.Network") WScript.Echo "Maskinnavn = " & WshNetwork.ComputerName & vbCrLF _ & "Brukernavn = " & WshNetwork.UserName & vbCrLf _ & "Domene = " & WshNetwork.UserDomain ' Kjører opp standard skriver! Dim objNetwork, strPrinterPath strPrinterPath = "\\testserver.apekatt.no\Apeskriver" Set objNetwork = CreateObject("WScript.Network") objNetwork.AddWindowsPrinterConnection strPrinterPath WScript.Echo "Har nå koblet opp standard Printer. Trykk OK: " & strPrinterPath ' Kjører opp Diverse disker. Se Bokstav for info Dim objNet Set objNet = CreateObject("Wscript.Network") objNet.MapNetworkDrive "P:", "\\testserver.apekatt.no\Progs$" objNet.MapNetworkDrive "S:", "\\testserver.apekatt.no\lala$" WSCript.Quit ¨ Det jeg gjerne skulle ha gjort var at jeg kjørte Velkommen til Apekatt.no Foran Maskinnavn altså foran WScript.Echo "Maskinnavn = " & WshNetwork.ComputerName & vbCrLF _ Jeg trodde man kunne bruke n\ eller \n men dette fungerte ikke. Noen Tips?? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 løste det foresten med & vbCrLF _ for nestelinje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå