Gå til innhold

vannkjølt jule presang.

Anbefalte innlegg

hey

jeg har begynt å tenke på hva jeg ønsker meg til jul...

det sto mellom western digitarl 200gig hardisk

eller bigwater vannkjølings sette på Th ..

jeg har nå lest testen på ok.no om settet å det virker veldig låvende ut.

veldig billig pris å kjempe utseende som er viktig for noen...

å ellers veldig bra ny begynner sett.

grunnen til at jeg vil ha vannkjøt pc er at jeg vil helst få vekk min th volcano 11 som høres ut som en jetmotor.!!

det er nesten 100% sikkert at jeg går videre me nyheten til mine foreldre om at jeg ønsker me vannkjølings sett til ca 850,- eller va d no kostet.

men er det noen her som har testa det? eller i hele tatt har settet?

ok sin test ga meg mange gode grunner til å kjøpe det men er det noen her som har det å kan si litt om hvordan det var med montering osv.

jeg har et msi kt4-av Hk socket a xp 2400+ cpu som ligger på 40idel(mbm5)

hva vil tempen bli tror der me vann ?

viss jeg først kjøper det settet så vil jeg gjerne fyre en vannblokk på skjermkortet nå som jeg er igang,

er det en vannblokk som hører til det settet eller er det bare å kjøpe hvilken som helst blokk bare den passer kortet(9600pro) å har rett slange diameter.

hvordan blir det med plassering av pumpe\vanntank å radiator i cheaftec dragon medim ?.

er det nok slange med til vis jeg skal ha gpu blokk også ..?

hvordan rekke følge på komponentene skal jeg bruke. ?

ble litt mange spørsmål på en gang

mvh marius ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

årrh..

google har jeg søkt maaange ganger å samme her på forumet.!.

jeg vil gjerne høre fra andre her på formuet som kansje har linker. for jeg finner bare polske å tyske sider osv nor jeg søker på google!.

jeg vet at noen her på forumet har det å at noen sikkert har en link til en norsk test e.l

maser? kansje fordi det alti går offtopic nor jeg legger in poster. får aldrig svar på det jeg vil!

Lenke til kommentar

Som jeg sa i den første posten min i denne tråden, så er dette settet ikke kommet til noen norske butikker enda, og dermed er sannsynligheten for at noen på forumet har settet og at det er norske tester på det minimalt! Og går du på thermaltake sine hjemmesider har de også linket til tester!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...