Artistic.Hipster Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (mener fremdeles de kunne tatt med the scourge of the shire, istedet for de tusen endingene...) Da hadde det jo egentlig blitt enda en ending da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg er ganske enig med PJ at scourge of the shire hadde blitt et anti klimaks. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (mener fremdeles de kunne tatt med the scourge of the shire, istedet for de tusen endingene...) Da hadde det jo egentlig blitt enda en ending da men noe med substans, istedet for alt "tullet"..imho Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg er ganske enig med PJ at scourge of the shire hadde blitt et anti klimaks. Enig her jeg også. - Tidligere hadde jeg kontroll på hvor mange ganger jeg har sett hver av de 3 ext. filmene, men fra nå av er det kun antall maraton som gjelder Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Mmmmmmmmmmmmmmm....................... Min Trilogi: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor kjøpte du den? Den der kan vel ikke være den vanlige pakken med alle tre utvidede versjonene av filmene? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Taiwan L.E.-utgave, laget i 2000 eks, utsolgt alle steder jeg vet om for ca to uker siden, sist sett på ebay auksjonert til 250GBP uten frakt for et par dager siden (ca 3 ganger det jeg ga med kurérfrakt). Selve Trilogy-boksen inne trekassa er R3(Taiwan), NTSC, og er helt identisk med den amerikanske, unntatt at det er kinesisk som andre-teksting i stedet for spansk (fremdeles samme lydvalg og engelsk som første-teksting). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den var ekstremt stilig! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den var ekstremt stilig! Rimelig fornøyd med dette settet til i underkant av 1000 alt inklusive, spesielt ettersom: Jeg kjenner folk som har kjøpt den vanlige Extended Trilogi-boksen til mer. Og fordi min opprinnelige Trilogi (som jeg ga ganske mye mindre for) kunne gis bort til noen som fullstendig overrasket meg med å innføre julegaver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Folk betaler vel opp i mot 1300 kr. for det vanlige settet, så jeg må si du har gjort et bra kjøp der ja. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hehe, fin den der! Tror jammen jeg må snekkre sammen noe lignende en gang jeg får tid Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 konge film :-) Men lei det no :-\ Håper på at pitter skal lage hobbiten (l) Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Etter min mening bør ikke hobbiten lages. Jeg tror denne kun vil skape problemer for lotr-filmen, menmen vi får se. Btw. jeg skjønner ikke hvordan du kan gå lei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror denne kun vil skape problemer for lotr-filmen, menmen vi får se. Hvilke problemer? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror denne kun vil skape problemer for lotr-filmen, menmen vi får se. Hvilke problemer? Skjønte heller ikke hva du mente. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, ok. Problemer var vel ikke akkurat riktig ord å bruke her, beklager. Jeg mener at hobbiten ikke bør filmatiseres da jeg tror det vil ødelegge (om jeg kan bruke et slikt ord) litt for lotr og historien i hobbiten. En ting er skuespillerne og ting som alder, men en annen ting er jo forventningene til hobbiten som film etter vi har fått servert lotr. For allt det jeg vet så kan vel peter dra i land hobbiten også ..men tror det ikke før jeg får se det. ...vanskelig å forklare det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå