dedLy_sCoRpIoN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Eg gleder meg noko so sinnsykt til den kommer ut... 50 min ekstra... KONGE Jepp, DEt blir nok atter en KONGE film frå LOTR/Peter Jackson Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 tom bombadil har hvilken storyfremdriftsmessig funksjon utenom å gi dem sverd? Men hvilke sverd? Et av sverdene ender opp hos Eowyn i slaget ved Minas Tirith. Det var dette sverdet som gjorde det mulig for henne å drepe Heksekongen av Angmar. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 tom bombadil har hvilken storyfremdriftsmessig funksjon utenom å gi dem sverd? Men hvilke sverd? Et av sverdene ender opp hos Eowyn i slaget ved Minas Tirith. Det var dette sverdet som gjorde det mulig for henne å drepe Heksekongen av Angmar. Er det ikke Pippin som bruker dolken sin til å stikke witcking i foten med slik at witcking dør? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Yup. Pippin brøt det magiske feltet e.l. som Kongen hadde rundt seg, og da kunne Eowyn drepe ham. De klingene var nemlig smidd med det formålet, under krigene mot heksekongen fra Angmar den tiden han fremdeles bodde i Angmar. Det var da Glorfindel spådde at han ikke skulle falle for mannehånd. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Filmen lå i postkassen 3.12, en hel uke før release. Helt utrolig! Har ikke fått sett den enda, men jeg gleder meg helt vanvittig til 50 extra minutter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 de selger den forresten på statoil på forus ved stavanger 449kr for Special ed. Extended (ikke med statue)... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Snufs.. Jeg må (sannsynligvis) vente 14 dager etter release på den. Begynner å bli litt tomrom i lommeboken for tiden, og jeg får _aldri_ noe i november/desmber fordi det snart er jul. Greit nok egentlig, men LOTR burde være unntak Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 de selger den forresten på statoil på forus ved stavanger 449kr for Special ed. Extended (ikke med statue)... Solgte de den med statuen også? Skal ut på forus i dag, og det hadde vært digg å komt hjem med ROTK EE Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg fikk også filmen fra bokkilden for mange dager siden Har sett den nå, og det gikk over all forventing fra min side! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Personlig så ble jeg alvorlig skuffet da jeg gikk ut av kinosalen og var klar over at hele slaget om Hobsyssel manglet, ødela rett og slett hele serien for meg det (ble plutselig WOT fan i stedet ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 de selger den forresten på statoil på forus ved stavanger 449kr for Special ed. Extended (ikke med statue)... Solgte de den med statuen også? Skal ut på forus i dag, og det hadde vært digg å komt hjem med ROTK EE nei, dessverre... Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fikk min fra platekompaniet i dag, skal sett meg ned å se den nå. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 *løpe bort på platekompaniet* *sette ovnen på 200 grader* *Legge 3 liter cola i kjøleskapet* *ta ut Grandis av frysern* *Løpe innom snopbutikk på vei hjem* Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er litt forvirret med rekkefølgen her, med mindre man bor på platekompaniet da Forøvrig, noen som vet når hele samling med extended edition kommer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jeg er rimelig sikker på at han hadde litt for mye hastværk til å tenke over det Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror jeg glemte en liten detalj for enkelte her kjøpte den på platekompaniet.no du får den sikkert ikke i butikken før på fredag, uten å si noe for sikkert. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror jeg glemte en liten detalj for enkelte herkjøpte den på platekompaniet.no du får den sikkert ikke i butikken før på fredag, uten å si noe for sikkert. Stemmer det *prøver meg dog i dag igjen* Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 de selger den forresten på statoil på forus ved stavanger 449kr for Special ed. Extended (ikke med statue)... Du får den også levert i postkassa for ca 190 kr, fra cd-wow.com (sone 3) Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) free record shop solgte den i dag i alle fall!! Så nå er den i hus!! Måtte innom på vei hjem å se om den hadde bllitt lagt ut for salg. Er vel en av de få gangene det ikke har gjort meg å ha noe ekstra i sekken på joggeturen hjem Edit: Extended edition og collectors edition var lagt ut for salg Endret 9. desember 2004 av Huscht Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 fikk den i postkassa i dag fra CDON. skal se den i mårra, i dag var det two towers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå