N* Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hei jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny skjerm og ha to stykker. hvordan blir egentlig det? og hvordan får jeg det til å fungere? det blir vel ikke slik at det samme bildet kommer på begge skjermene? tipper jeg må ha et slags program for bytte mellom skjermene. hvor får jeg det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Dersom du har eit skjermkort med 2 skjermutganger så kan du få forskjellig bilde på dei, hvilket er det alternativet eg anbefaler. Eg har eit Radeon kort med ein DVI og ein VGA utgang, og bruker begge. Skjerm nr.2 er ein slags forlengelse av skrivebordet, dvs at når eg flytter musa til høgre mot den andre skjermen vil peikaren flytte over til den andre. Dersom du har ATI-kort må du sikkert installerte Ati Control Panel, der du kan velge skjermoppsett, med nVidia veit eg ikkje, men det er sikkert integrert i drivaren. Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Les den øverste posten i dette forumet, så forstår du nok en del mer: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå