håvard87 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 I sammenheng med kjøp av nytt kamera lurte jeg på om noen har erfaringer med it24.no? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du kan jo søke i forumet, og lese de andre erfaringene. Jeg har selv handlet der en gang, forhåndbetalte for å spare porto. Tok litt lang tid, men varen kom da omsider. Funker fint! Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har handlet hos dem 3 ganger, og like fornøyd hver gang.. Ene gangen forhåndsbetalte jeg også. Skal handle en Sandisk CF brikke hos dem snart. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 de er ikke helt til å stole på nei, de samme opphavsmennene drev tidligere det konkursrammede www.pcmax.no har prøvd å få tak i dem i forbindelse med den bærbare pcen jeg hadde tidligere uten å lykkes... de er greie å handle med så lenge du ikke får en retursak/garantisak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå