lilfire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 topic sier det meste..... Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 enkelt å greit azza? det går ikke... ikke noe mullig, mener å huske jeg leste det et seted, skjønner u.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan du ikke utdype det litt mer? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 utdype? er det så mye å utdype? jeg lurer på om jeg kan forandre windows hot-keys.. om det går ann? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 så det går ikke ann? uff @janfredrik jeg vet ikke helt hvordan jeg kan utdype det... i hovedsak er det kun Alt + Tab jeg vil firandre på. Lenke til kommentar
xerxes Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det går fint an. Har gjort det hjemme men husker ikke hvordan. Det er klart at Hot-keys ikke akkurat er det riktige ordet. Det blir å holde 3 taster inne samtidig. Hvis det er tastatur-knapper du prater om så følger det gjerne med et program til tastaturet som styrer disse. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 hmm.. joa kankje hot-keys blir feil... ikke vet jeg men uansett går det ann og forandre Alt + Tab som bytter mellom vinduene du har åpene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå