A.J Green Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg sitter her og iriterer meg litt over kanten op til icematen. 4 mm elns Men lurte på å kanskje grave litt i trebordet jeg sitter ved og på en måte støpe icematen inn slik at den er helt på line med bordet om du skjønner. Tror du dette vil være deilig å spille med? Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 En meget god ide om jeg skal si det selv. Har selv en gammel icemat liggende i skapet, den ble bla. kassert grunnet den kantren du beskriver. Det eneste negative med denne "modden" må vel være at du ødelegger bordet du sitter på, men det er kanskje verdt det Hvis du har tilgang på en trefres eller noe liknende, så burde ivertfall prosjektet være gjennomførbart. Og da tenkter jeg på noe som ser veldig bra ut og du kan være stolt over Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Selv irriterer jeg meg ikke for denne lille kanten, men du kan sikkert prøve å felle det ned på en eller annen måte. Jeg vet ikke hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå