Darx* Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kameraten min har bestillt en pc fra siemens gjennom et tilbud som kom fra farens jobb. Spesifikasjonene var litt uklare når det gjaldt Hovedkort, typisk komplett pc. Det eneste jeg vet for sikkert er at Hovedkortet MÅ ha støtte for PCIe siden skjermkortet er et x800xt PCIe og en p4 3.6 ghz cpu . Husker ikke helt hvilket chipset det var men lurte på om noen av dere kunne komme fram til hvilket HK det kan være... Jeg ble litt forundret fordi jeg mener og ikke ha sett noen HK for sokkel 478 av den nyere typen med PCIe støtte ? Takker for svar Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det finnes ikke 3.6 Ghz prosessor på Socket478. Så det er nok et Socket775 hovedkort som kameraten din har kjøpt. PS Arrester meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det er 775 ja. Du er ikke arrestert BennyXNO. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Siden 'Darx*' ikke har bedre info så er det umulig å fastslå hvilket hk det er snakk om. ASUS P4GD1 er imidlertid socket478 med PCIe og max P4 3.4E og i915P brikkesett - eneste jeg har sett med slike specs, men opplagt ikke kortet trådstarter etterlyser. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg skal finne ut av chipset så får vi se Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Fant ut at det var chipsetet tjaa fåreslo, i915p. Hvilket hovedkort kan det da være? Da er det vell prescott Endret 11. november 2004 av Darx* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå