Coederror Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei! Hvordan kan jeg formatere når jeg bare har en partisjon? Får beskjed om at det kjøres programmer på stasjonen(noe som ikke er så veldig rart). Skjønner ikke dette med windows-cd'en helt, siden den bare vil installere på nytt.. Hvis noen kan hjelpe meg hadde det vært fint, og gjerne litt step-by-step, siden jeg ikke er proff i dette.. mvh Terje Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du må nesten starte opp fra windowsplaten for å kunne gjøre det (slette partisjon, så opprette ny partisjon) Er litt vanskelig for windows å formatere disken når operativsystemet er avhengig av de filene på den disken du prøver å formatere Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Skifte hjul mens bilen kjører er aldri en god ide Fra spøk til halvor: Hvis du bare skal reinstallere, tringer du bre starte XP-CD'n i Xp, og velge "oppgrader". Endret 11. november 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hehe, takk for alle svar og "morsomme" kommentarer . Nå er den formatert, og jeg trodde så klart jeg hadde alt av drivere klart, men neida!! Mangler lyd-drivere.. Er ganske sikker på at jeg hadde realtek audio AC98 før, men nå finner jeg ikke noe.. Er onboard kort.. nabb? SEFF! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 La du inn HK-drivere? da følgte vel lyd-"kort" drivere med der? Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Går litt i surr med cd'er her.. MSI cd(med bare skjermdrivere) OPS, mangler visst en cd her!! HJEEEEELP! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du er jo tydeligvis på nett, kan du ikke bare laste ned driverne du trenger? Skader jo ikke med nye versjoner, de på CD-platen(e) er sikkert gamle. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvordan sletter man den ene partisjonen fra cden?? Er fryktelig newbie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå