BountyHunter Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Her kommer en skjelden mulighet! 4S (www.4s.no) har bestemt å ta inn en gjeste klan til å dele på sine servere. Les news på http://www.4s.no . Der vil dere også finne søknadsskjema. Vi har byttet main server og får oppgradert linjene i disse dager og med dette ser vi muligheten til å tilby en seriøs klan tilgang på egen war server, samt admin tilgang på public for utvalgte. Til info vil også public server få en liten "facelift" i de nermeste dagene! For eventuelle spørsmål eller kommentarer rundt dette hennvises dere til informasjon på www.4s.no Mvh Stig Endret 14. november 2004 av BountyHunter Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Vi er interessert Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 1. "gjeste klan" skrives i ett ord 2. Hva med å gi serveren til forum.gamer/hw.no ? Altså en server med passord, som bare forum folka vet. 3. Gi den til forum.hw.mix team 4. Gi den til meg! m0h4h4h4h4 5. Gjør meg til admin på public serverne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Flyttes fra Spill->CS til Spill->Klandiskusjon og rekruttering Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Flyttes fra Spill->CS til Spill->Klandiskusjon og rekruttering Tjaaa, er forsåvidt diskusjon rundt klaner. Men ville selv bare latt den være hvor den var. Lenke til kommentar
BountyHunter Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ikke helt enig i flyttingen, men ok admin/moderator bestemmer Bare å sende inn søknader folkens.. Jeg har desverre ikke mer enn en stemme i avgjørelsen, men har dere evt spørsmål skal jeg klare å besvare de Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er det noen krav til klanen da? Har ikke akkurat vunnet cpl... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 3. Gi den til forum.hw.mix team Lenke til kommentar
BountyHunter Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Er det noen krav til klanen da?Har ikke akkurat vunnet cpl... Kravet går mer på oppførsel enn på skills. 4S består av en gjeng med personer der alle er fra 20 år og oppover til 35! faktisk Vet at "gamlinga" er interessert i å spille for å ha det morsomt, og de setter derfor pris på ordentlig oppførsel. Det er ikke værre enn å legge inn en søknad.. Alle vil bli vurdert på lik linje. Men selvfølgelig, står det likt mellom 2 klaner, går reputation foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå