acon Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei! Skal kjøpe meg ny pc og lurer på å kjøpe student XP istedenfor det jeg "har" Ser at denne er ganske mye billigere, hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal ikke være noen forskjell utenom at du må bevise at du er student. Kanskje selve lisensen er klassifisert som en "student lisens", men det tviler jeg på, det skulle ikke ha noe å si iallefall. Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg går på videregående skole... holder skolebeviset? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det gjør det sikkert! Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg kjøpte studentlisens uten å vise noe som helst bevis, ikke alle leverandører som tar det der så høytidelig.... Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Men hvor skal mn kjøpe.. vet de har til 700,- på binders, vet noen om noen billigere?? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det er kr. 0 på http://fedora.redhat.com/ - Til og med inkludert office-pakke og greier Hvis du ikke trenger å spille så mye, og ikke har noen windows-only programmer du *må* bruke, så vil jeg anbefale at du iallefall prøver det. Tenk, det kan hende du til og med finner ut at det er brukbart Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men hvor skal mn kjøpe.. vet de har til 700,- på binders, vet noen om noen billigere?? Er ikke den på binders oppgradering?? Eller kan man installere den uten å ha windows fra før? Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Tror ikke det... Se her! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tror ikke det... Se her! Hm, så ikke så galt ut det nei Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg kjøpte en student oppgradering, men den funker som en helt alminnnelig xp cd så det går nok greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå