Bluebeans Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Som mange andre her, Flåklypa Grand Prix. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Flåklypa og Elling var vel egentlig ganske ok den og Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hva er det med dere? Pelle og proffen - Døden på Oslo s Det kan du seriøst ikke mene? Det er den kjedeligste filmen jeg har sett noensinne Endret 19. november 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Uno, Villmark, Flåklypa og Ellig Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Barnefilmer: FlåklypaCamille og Tyven andre norske filmer jeg liker: Skulle det dukke opp flere lik er det bare å ringeFjols til fjelsAlt for EgilElling Skal se om jeg kommer på flere senere, men det er disse jeg kommer på sånn i slengen. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Dere som kommer med Villmark har ikke sett De dødes tjern (1958), har jeg rett? For da hadde dere sett at denne nye 'skummelt tjern'-filmen nesten er et oppkok av den gode, gamle filmen, basert på romanen skrevet av André Bjerke. Jeg likte forøvrig Buddy ganske godt. Endret 19. november 2004 av atrax Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Beste Norske film noensinne for meg er disse: Humor: Norske byggeklosser Krig: Ni liv Drama: En av Joner sine filmer Action: Finnes det noen Bra norske action? V Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 UNO helt klart.. Kjipt den ikke ble Norges bidrag til Oscar... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mye bra norsk film, veldig mye bra. Klarer ikke helt velge en på topp, men Schpaa & Elling stiller høyt. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Action: Finnes det noen Bra norske action? Som sagt, Farlig farvann med Nils Ove Ofte-bridge. <- Han er btw 60 år om 9 dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mye bra norsk film, veldig mye bra. Huff nei. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mye bra norsk film, veldig mye bra. Hahahahaha! Hvis en ser bort ifra alle 80 og 90 talls kalkunene og Norsk film AS undergang? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dere som kommer med Villmark har ikke sett De dødes tjern (1958), har jeg rett? For da hadde dere sett at denne nye 'skummelt tjern'-filmen nesten er et oppkok av den gode, gamle filmen, basert på romanen skrevet av André Bjerke. De Dødes Tjern har en helt pisse elendig PATETISK avslutning som ødelegger hele filmen. Veldig synd, fordi den bygget seg opp til å bli en skikkelig KEISERfilm, men så feiga den ut og ble Olsenbanden mot slutten. Egentlig ganske vondt å se på. Bare tanken på den fjæra gjør meg deppa. Psykologscenen og mye annet var av topp klasse dog. Verdt å se, men huff at det går an å ødelegge en film på den måten. Villmark henger nok ikke bestandig helt på greip(hva var nå de kasserollene for noe f.eks når man ser tilbake på det?) til å kalles en klassiker, men helhetlig er den et mye bedre prosjekt enn De Dødes Tjern vil nå jeg påstå. De har egentlig ikke så mange likheter utenom det tjernet dog. Villmark har jeg et litt artigere minne av. Husker at jeg i militæret satt med en gjeng og diskuterte de løse trådene i den i timevis. Gøy, gøy. S, Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Olsenbanden filmene.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Buddy, har ikke sett Uno, men den vil jeg se og jeg tror den er bra! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Flåklypa, Villmark og Elling Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Uten tvil; Flåklypa grand prix. Endret 27. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg