Frekkas Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Noen av mine favoritter: Orions Belte Veiviseren Ni Liv Detektor Herman Kamilla og Tyven Karlsøya - mellom geiter rock og Mohammed Kon Tiki Døden på Oslo S Nattseilere Piratene Telegrafisten Ti Kniver i hjertet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 De tre beste: Ni Liv, Insomnia og Flåklypa Grand Prix Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ni liv, De Dødes Tjern, Veiviseren og "Dis" Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Mange gode forslag her men vi må jo ikke glemme "Svidd Neger" Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Orions Belte Helge Jordal ruler og er min favorittskuespiller. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 to trøtte typer genial serie Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Som jeg sikkert har sakt en del ganger før , Shpaaa og Elling Geniale filmer begge to Har 2 scpaaa filmer ,en i plast en opnet Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Mange gode forslag her men vi må jo ikke glemme "Svidd Neger" Utrolig bra film. Kan like greit si det er den beste, siden jeg suger på rangering og ikke klarer å bestemme meg. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Si meg, hva gjør egentlig den filmen verdt å nevne? beste norske jeg har sett: Veiviseren Elling Uno Oslo, Hawai Endret 15. november 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Si meg, hva gjør egentlig den filmen verdt å nevne? Jeg nevner i fleng: En god porsjon surrealisme. En del hetsing av oss som kommer fra rettsida av moralsirkelen. Et persongalleri som hentet ut av.... eeeh ... ja som hentet ut av "Svidd Neger" faktisk. Fabelaktig plasserte parodier på andre filmer/sjangre. Og en tydelig følelese av at teamet har hatt det MORRO nå de laget filmen. Gjør "Svidd Neger" til den beste komedien jeg har sett, uansett språk. I tillegg er det en av de få norske filmene som ikke absolutt skal "si noe". Ikke noe galt om Buddy og Elling, men det var på tide noen evnet å lage en spillefilm i norge uten annen agenda enn å underholde. Så får det heller være at det finnes mennesker som ikke skjønner humoren Lenke til kommentar
zacka Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Finnes "Døden på Oslo S" på DVD? Evt. hvor kan jeg få kjøpt den? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Av de jeg har sett er det vel enten elling eller UNO. Har dessverre ikke sett villmark så vet ikke med den. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Av de jeg har sett er det vel enten elling eller UNO. Har dessverre ikke sett villmark så vet ikke med den. Villmark kommer ikke i nærheten av noen av dem - syns det var en dårlig film.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Buddy Flåklypa Grand Prix Veiviseren Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Som mange andre her, Flåklypa Grand Prix. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det kan bare være Veiviseren Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 en bra norsk film er en som heter "Store gutter gråter ikke." tror jeg, er ikke helt sikker på navnet, men handler om en gruppe narkomane som får åpen soning i et fengsel, og er med på div. rehabiliterings kurs osv. meget bra film. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Spørsmål: Hva er det som er så bra med veiviseren? Er det det at dere så den i en norsktime som ellers ville gått med til å pugge Ibsen og Bjørnson? On topic: Elling er en skikkelig godfilm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg