Evilmojo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjøpte meg ny PC for et par uker siden... Alt funker bra, ser bort fra når jeg skal på nett med min NGT connection.. Den er det bare bøll med.. Min gamle PC og en bærbar funker meget bra på NGT linja mi da. Ny PC: Asus K8N-E Deluxe AMD 64 3200 Kingston 1024MB DDR PC3200 512MB x2, 184pins, 400MHz, CL3 Club3D GeForce 6800 128MB Skjermkort Seagate 200GB Barracuda 7200.7 SATA HDD NGT Cisco ruter Surfingen gikk litt tregt i starten, men brydde meg ikke så hardt om det. Downloaden var også mye treigere en vanlig. Trodde det var grunnet mangel på updates. La inn Norton, Adaware, og updates til alt. Gikk fortsatt tregt. Ruteren oppfører seg som at det går mye trafikk, men sjekket det med NGT, og det går ikke noe annet enn sync trafikk. Fikk noen kompiser av meg med litt mere erfaring med kjipe problemer på PCer til å se på den også, men etter litt installeringer og tweaking, så funket det like dårlig som før Vi prøvde også med et annet nettverkskort... men nei funka ikke det heller. Jeg har misstanker til at det er hovedkortet som er problemet, men er ikke 100% sikker. Noen med samme problem der ute? Hints & Tips om hvordan å fikse det... Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå