Mafo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Gjør mobilen usårlig Firmaet Nite Ize har laget et ètui til mobiltelefoner, som gjør at disse blir i stand til å overleve alt fra utflukter i saltvann til sandstormer i Sahara. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Sier du at plastikkposen jeg kjøpte på rema ikke funker? "Usårlig" vil jeg iallefall si er en overdrivelse...ikke bare sand og vann som kan ødelegge en mobil... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan hende at jeg bare tar grundig feil, men mener at "Boxit"- eller no lignende- har eksistert lenge...? Lenke til kommentar
joschram Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 www.clasohlson.no har solgt Boxit en stund. Johannes Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Har blitt gjort oppmerksom på at produktet ikke er helt ferskt ja, så det er visst ikke noen *nyhet*. Jaja, det er sikkert ikke alle som visste om produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg