håvard87 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Emne-tittelen sier vel det meste! Hva følger egentlig med i salgspakken til Sony DSC-W1? Takker for svar Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 2 stk genopladelige AA-batterier og lader Alle nødvendige kabler (USB, A/V) Manual Hånledsrem Memorystick (mener det er 32 MB) Sonys eget (simple) billedbehandlingsprogram Husk at der er forskel på forskellige versioner (US, EU, Nordisk, etc.) I Europa er dette dog standard (så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) OK, takk! Har forresten et par spørmål til; Hvilket format blir videoklippene filmet i? Har lest et sted noe om at kvaliteten på videoklippene varierer ettersom hva slags minnekort man har. Hvilket minnekort gir best kvalitet? (Vil gjerne ha en link til et 256/512mb minnekort!) Endret 11. november 2004 av håvard87 Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har dette kameraet. Har hatt det i ca 2 mnd nå... Stemmer som Carlos sier... Husker ikke hvilket format filmene blir i (er på jobb, så kan ikke sjekke), men filmene blir UTROLIG store når man filmer i høyeste kvalitet. Men dog blir de rimelig god. Man skal visst få bedre filmer, hvis man har såkalt memorystick pro minnekort highspeed. Hvertfall det jeg ble fortalt i butikken. Selv kjøpte jeg dette: Memorystick PRO Highspeed 512 mb Usannsynlig dyre minnekort. STORT minus med Sony sine kamera. Men jeg er god til å prute. Fikk kameraet for 2 mnd sia, for 3000 kr + 1800 for minnebrikken... Slå den! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Ok, har nå funnet ut at PRO-minnekortene gir best videokvalitet! Men er det noen som vet hvilket format disse videoklippene blir filmet i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå