^CeRa Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg har problemer med min pc! jeg er ganske ny i gamet . det som er problemet er at når jeg skrur på pc`n blir sjermen stående i såkalt "power save mode" nog den forblir helt svart. jeg har prøvd å restarte biosen. Jeg har et asus a7n8x-e deluxe hovedkort. noen forslag på hva jag bør gjøre? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 gå på skjermegenskaper og still inn dette på skjermbeskytter--> power/strøm Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 problemet var vel at han ikke kommer inn til wiindows.... få du opp bios bilde ? nytter av og til å ha kontakten til skjermen utav datamaskinen mens du skruer på pc'en for deretter å ta den i når du vet windows begynner å bli ferdig loadet. Lenke til kommentar
^CeRa Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Tusen takk for hjelpen... jeg har fått det til å fungere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå