Wyldelife Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei, jeg lurer på om noen av de som bestillte Halo 2 fra gamesmix fikk det i dag? Det gjorde ikke jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Slapp av Det kommer nok. Tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det viktigste en person har er tolmodighet. Bruk den. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Fikk en kjempe fin e-mail av Gamesmix idag, der de sa at de beklaga at den ikke kom, når den skulle ha kommet. Uansett i dag er jeg en stolt eier av spillet. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du burde glede deg til Halo 2! Har nettopp runda det og det var drit fett! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den som venter, venter ikke forgjeves vettu;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå