Big_JT Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ehm ?snakker dere om ? ftp://ftp.gwdg.de/pub/linux/mandrakelinux...l/iso/10.1/i586 -en av de mange mirrorsene.. er jo helt gratis det ? se deg litt om før du kommer fram til sånne ting... og _ja_ er det bedre enn windows Prøv ftp://ftp.gwdg.de/pub/linux/mandrakelinux...so/10.1/x86_64/ så får du iallefall 64bit versjonen. Men dette er RC1 da... Kjører denne selv. Stabil som fjell! Sitter nå å venter på at MDK slipper 10.1 Final ut på Bitorrent. Er silver-member, så det skal vel dukke opp så snart de har fått solgt noen ferdig-pakker på mandrakestore. De må jo tjene lit penger.... Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mandrake er litt kjipe som tar penger for det.. Men ,, brukervenlighet koster.. Virker det som,, debian funker fett det.. Ikke 64 bit enda. Men gratis,, som de fleste andre distroer Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) koster det penger etter jeg har lagt inn 10.1 til amd64 eller ?siden mange snakker om at det koster, men at jeg bare kunne laste rett ned fra det mirror greia der uten trøbbel... edit: er det lett å installere linux? har aldri prøvd før merker at jeg har brukt windows altfor lenge Endret 13. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 må ikke betale ettterpå nei Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hm...lastet ned i heile natt, men endte til slutt opp med ingenting. vet ikke helt hvorfor, men kan virke som om serveren nektet å få ta imot de siste delen av image'ene? vel vel,,det var forsøket verdt iallefall.. noen andre som prøvde å laste det ned? erfaringer? Lenke til kommentar
G Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hm....til gratis nedlasting?? i think NOTdu må jo være medlem, BETALENDE sådan, for å få lastet ned, ellers må du betale fete eurogrunker.... leve "OPEN SOURCE" like korrupt og kjøpt som mange linux folk mener microsoft er..... anyway blei iallefall skuffa,,,tenkte at nå skulle jeg virkelig konvertere med den nye releasen, blei litt skuffa kan du si, når jeg fant ut at "open source" ikke lenger er freeware men euroware.....kjiipt.. 'ke no vits i å betale grunker for et os som kanskje i beste fall fungerer like bra som windows, vel...?? Artig ny navnevri det der: Euroware :!: Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvilken del er det jeg skal brenne ut? finner ikke ut hva jeg skal brenne ut Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hm...lastet ned i heile natt, men endte til slutt opp med ingenting.vet ikke helt hvorfor, men kan virke som om serveren nektet å få ta imot de siste delen av image'ene? vel vel,,det var forsøket verdt iallefall.. noen andre som prøvde å laste det ned? erfaringer? Lastet ned for 2 uker siden jeg nå. Ingen problemer. Stoppet det når du kun manglet noen kb? lastet du ned alle iso filene samtidlig eller? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvilken del er det jeg skal brenne ut?finner ikke ut hva jeg skal brenne ut Du brenner ut de 3 iso filene. Den 4 file inneholder kun Md5sum som du bruker for å teste at iso filene er riktig lastet ned. Kjipt å brenne ut en korupt cd. Særlig når du oppdager dette midtveis i instalasjonen! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvilken del er det jeg skal brenne ut?finner ikke ut hva jeg skal brenne ut Du brenner ut de 3 iso filene. Den 4 file inneholder kun Md5sum som du bruker for å teste at iso filene er riktig lastet ned. Kjipt å brenne ut en korupt cd. Særlig når du oppdager dette midtveis i instalasjonen! prøvde å brenne ut ,men nero lager en sak som ikke takles... "finner ikke autorun.exe" når jeg dobbeltklikker Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) burde kanskje ta copyright på det? hehe joke offcourse.... Endret 15. november 2004 av djsimen Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen som har prøvd Mandrake med PCI express og Radeon X700Pro? Prøvde SUSE 9.1 i forrige uke, men fargene ble helt forvrent og Linux driverne til ATI falt åpenbart heller ikke i smak. Krever ikke 3D, har Windows til spilling, men hadde vært kult dersom det gikk an å lese hva som stod på skjermen Laster ned FreeBSD nå, men håpet er ikke stort. Både Solaris 10 og SUSE 9.1 har slått feil så langt Skulle bare beholdt det gamle maskinoppsettet, så hadde alt funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå