jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei Har et meget irriterende problem. Kjøpte en RAID kontroller idag. Jeg satt den inni pci porten og startet linux pcen min ( fedorra 2 ). Alt gikk helt fint helt til det kom opp: Kernel 32 OK Der stoppet den. Når jeg tok ut RAID kortet igjen fungerte pcen som før. Hva er det som gjør dette. Har en Promise Fasttrak 66 RAID Kontroller. Er det noe i bios kanskje??? ( jeg hadde ingen harddisker montert til RAID kontrolleren så dette synest jeg var veldig rart!!! ) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjører du siste tilgjengelige kjerne (2.6.8-1.521)? Sjekk dette med "uname -a" Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ja... jeg kjører siste linux versjonen!! hmmm... Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ingen som kan hjelpe meg her??.... Det kan ikke være så vanskelig å fikse dette??? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Har funnet ut at det kan ha noe med at pcen booter fra pci kortet før den prøver å boote fra harddisken som ikkeer i Raid kontrolleren!! Hva skal jeg gjøre nå?? Hvor finner jeg menyen som sier at den ikke skal botte fra pci kortet??? Endret 11. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ingen som kan hjelpe meg ( kortet virker i denne maskinen ( window xp ) ) Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Det er vel ikke noe med raid kontrolleren som er ødelagt... Kjøpte den brukt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå