Errae Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei! Installerte OpenOffice1.1.2 for litt siden, men det har ikke fungert. Jeg har avinstallert root versjonen med ./setup -net, men det ligger igjen en god del openoffice filer i home mappen min. Er dette bare å slette ? ( evt hvilke skjulte filer som også må slettes? ) Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei! Installerte OpenOffice1.1.2 for litt siden, men det har ikke fungert. Jeg har avinstallert root versjonen med ./setup -net, men det ligger igjen en god del openoffice filer i home mappen min. Er dette bare å slette ? ( evt hvilke skjulte filer som også må slettes? ) Takk for hjelpen! Du kan nok bare slette OpenOffice mappen i hjemmemappen din. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 andre filer som skal slettes ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 andre filer som skal slettes ? Trur ikkje det nei. Prøv. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) .scversionrc inneholdt path til OpenOffice i home mappen. slettet denne også (= Når jeg bruker Locate så finner jeg mange OpenOffice filer i /usr/lib og /usr/share. kan jeg slette disse ? Endret 11. november 2004 av Errae Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 De filene var merket som ooo-1.1.~ ,- men er dette da filer som henger igjen etter 1.1.1 installen eller 1.1.2 ? uansett skader det vell ikke å slette alt som har med OpenOffice ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 De filene var merket som ooo-1.1.~ ,- men er dette da filer som henger igjen etter 1.1.1 installen eller 1.1.2 ? uansett skader det vell ikke å slette alt som har med OpenOffice ? Veit ikkje, men det skadar nok ikkje. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ikke så lenge de ikke er installert med pakkesystem i alle fall... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Et tips for fremtida: installer ting via pakkesystemet, for da holder det kontroll på filene for deg. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ikke så lenge de ikke er installert med pakkesystem i alle fall... Den originale OpenOffice som var på Fedora C2 slettet jeg via Legg til fjern pakker. mens 1.1.2 ble lagt inn manuelt. Kan vel trygt si at de resterende filene er relatert til 1.1.2 (= Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Om du er i tvil, ta en kopi av filene før du sletter dem. men sansynligheten for problemer er vel bortimot null. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Da var de fjernet (= holder på å installere C3 nå,- skal legge inn ny openoffice i håp om at den vil fungere fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå