Christian86 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Imponerende å se at ting løser seg pga et forum! snarere skremmende å se at man må bruke forum for å få gjort det. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg akkurat vært på telefon med Mamoz. Det hele endte med at jeg fikk et Point of view 6800GT (med doom3) til en pris vesentlig billigere enn det billigste på prisguiden her på hardware. Nå føler jeg nesten at ventetiden har vært verdt det. Gleder meg til å spille HL2!!!!! Lenke til kommentar
Homie Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kjempe bra da... var det minste de kunne gjøre for å ordne opp litt Bra Mamoz Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bra det ordna seg for deg. Forferdlig at man må ta i bruk forumet for å ordne opp i en slik sak som dette, blir nesten skremt. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Velger å tro at jeg var uheldig med med personen jeg møtte på chatten. Som Martin på Mamoz sa har de jo ansatt en del nye folk i det siste. Jeg er ihvertfall meget fornøyd med hvordan dette løste seg da rette personen tok tak i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå