CerveZa_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er på utkikk etter en dobbel modulærkontakt med en ISDN 8P RJ45 som har 100 ohms endemotstand, og en vanlig 8P RJ45 uten endemotstand. Kan selvfølgelig bruke en dobbel ISDN kontakt, men har kun funnet de med en tilkobling og to parallellkobla stikk. Spørsmålet er; kan jeg bruke denne? Den har en ISDN med endemotstand, og en kalt TELE, er TELE vanlig 8P RJ45 på denne, eller er det 2/4/6P? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 På bildet lignet det jo på en vanlig Rj-45 kontakt, altså 4pars kontakt. Den burde vel kunne brukes til ditt formål? mulig at kanskje ikke TELE kontakten holdet kat5 krav. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg håper hvertfall det selv, regner med det er kun 8P (4pars) stikk som blir lagd av RJ45, og da må det gå. Jeg lurer på om jeg nesten må ta en tur til en Elko forhandler og spørre Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 funker det , har en kompis som brukte en slik kont og det virka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå