phax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hei, har runda halo2 nå, sinnsykt bra spill synes jeg, men må si jeg ble rimelig skuffa over slutten! forventet liksom noe storslagent siste brett, på linje med bilkjøringa i ena. noe som du bare skjønte var slutten. men neida.. synes og det er rart at man ikke avslutter spillet med master chief.. trodde seriøst siste brettet skulle komme når man fikk se det film klippet med master chief i romskipet på slutten. men da var man visst allerede ferdig... føler bare at denne slutten bygger opp til en fortsettelse, noe som er rart siden bungie har gått ut og sagt at det ikke blir noe halo3. jaja, måtte bare få det ut. alt i alt er jeg sinnsykt fornøyd med resten av spillet! multiplayer er jo det som blir spillt mest uansett så! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 slutten var ikke all verden nei..........det er multiplayer delen jeg er mest imponert over.Spilte mye Halo1 online(system link) men Halo2 har de forbedret 100 ganger mere............tidenes forbedring i et spill oppfølger Lenke til kommentar
mago Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 har ikke selv runna spillet, men her http://www.joystiq.com/entry/5719484383861351/ er det flere som er missfornøyd Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hm...Må si meg enig i at slutten kom overraskende fort. Slutten gir inntrykk av at det kommer noe mer. Vi får vente og se... Husk forresten å få med dere den lille filmsnutten etter end-creditsene Endret 12. november 2004 av Zarato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå