Gå til innhold

En fra WHitebox og en fra PSData, hva er forskjell

Gibos

Anbefalte innlegg

Er det noe forskjell på disse to pcene?

Har sett på to bærbare jeg kunne tenke meg, den ene fra psdata og den andre fra whitebox

Psdata: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108683&mlevel=090104

til 12995,-

Whitebox : http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=10

legger til en dvd-brenner og 80GB HD så kommer den på : 11104

Det vi si en pris differanse på ca 2000,- I whitebox sin favør.

Nå har jeg som nevnt tidligere ikke så stor greie på bærbarPC så da lurer jeg på om det er noen forskjell på disse to? Ser da bort i fra prisen og navn så klart.

Har sett etter, men kan ikke se at psdata gir meg noe ekstra for de 2000,-

PS: Servicen til whitebox er ikke noe tema, er spesifikasjonene jeg lurer på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for whitebox sin du hvis du ikke bryr deg om god support. Når det gjelder leveringstid skal det ikke ta mer enn 3-5 dager. Har selv vært i kontakt med dem angående dette.

Hei,

Denne er på lager.

Vi sier likevel 3-5 virkedager på leveringen da vi bruker noe tid på å klargjøre alle bestillinger vi får inn. Uansett begynner vi å behandle ordren så fort den kommer inn.

Mvh

Whitebox

XXXXXXXX

Kundeservice

Skal bestille en slik selv idag! :w00t: :!:

Lenke til kommentar

Se her!

Et par av forhandlerne har ved en feiltakelse lagt inn priser uten moms. Dell hadde gjort dette, og ble skjøvet ned fra andre til sjetteplass etter at den nye prisen ble tatt med. Whiteboxs hadde også lagt inn feil pris, men da vi gjorde dem oppmerksomme på dette, valgte de å sette ned prisen slik at prisen på 9 995 kroner inkl.mva. er tilbudet ut november.
;)
Lenke til kommentar
Hei,

Vi har slitt litt med levering av våre bærbare pc'er grunnet super pris og

samtidig som produsent ikke har klart å levere nok maskiner til oss. Vi har

derimot jobbet hardt for å fjerne dette problemet og har nå hundrevis av

bærbare på lager. Det eneste som tar tid nå er å få klargjort maskiner til

alle kunder. Vi blir bombet med bestillinger om dagen og anbefaler at du

får inn bestillingen så fort som mulig slik at du ikke må oppleve noe forsinkelse utover dette.

Har du mulighet for å komme å hente den er det det raskeste og jeg kan

overraske med at du da kan komme dagen etter at vi har mottatt bestillingen

Ta gjerne kontakt om du ønsker å bestille eller for mer info.

Mvh

Whitebox

XXXXXXXXX

Kundeservice

Kanskje, men jeg velger da å håpe på det beste!

Lenke til kommentar

Må si meg litt uenig med Alastor. :innocent:

Whitebox har kundeservice. Det er hvertfall min erfaring. Men de var litt uheldige her en stund, derav mye kritikk på forumet. :whistle:

Etter det jeg har hørt hadde WB mye problemer en stund pga utrolig stor pågang, og dårlig levering av deler til CL1557. Men meg bekjent, skal dette være på bedringens vei... :thumbup:

Jeg ville garantert gått for Whitebox. Har trossalt kjøpt noen maskiner der etterhvert.....

Lenke til kommentar
Må si meg litt uenig med Alastor. :innocent:

Whitebox har kundeservice. Det er hvertfall min erfaring. Men de var litt uheldige her en stund, derav mye kritikk på forumet. :whistle:

Etter det jeg har hørt hadde WB mye problemer en stund pga utrolig stor pågang, og dårlig levering av deler til CL1557. Men meg bekjent, skal dette være på bedringens vei... :thumbup:

Jeg ville garantert gått for Whitebox. Har trossalt kjøpt noen maskiner der etterhvert.....

vel, jeg har en wb 1557 som jeg kjøpte i vår.

det gikk 3 uker ifra de sa at den var sendt første gangen til den verkelig var sendt.

det trådløse nettverks kortet funket ikke, og de klarte ikke å få det fiksa (det er den stor post her på forumet om dette på 12 sider) etter at de hadde lagt ut driver oppdateringer og 2 ganger sendte de mail om at vi måtte oppdatere biosen. men dette funket ikke. vi måtte avinstalere programmet som styrer hurtig knappen, da funket det, men hurtigtasten funker da ikke, og det er heller ikke noen oppdateringer til de.

for en månd siden stoppet plutselig dvden min å funke, jeg ringte til de og fikk den sendt inn. den kom for tilbake og det var greit.

nå har hardisken sluttet å fungere, men den finnes heller ikke i biosen. så jeg måtte sende inn hele maskinen og det gikk over en uke. når jeg fikk den tilbake var det skiftet hd, men det var samme feilen (og når hden ikke finnes i biosen så kan de ikke ha prøvd å slå på maskinen. jeg er student og må ha en maskin, så jeg ringte til de og klaget. han skjønte ikke hvorfor den ikke skulle funke hos meg når han mente at det funket hos de. jeg sa at jeg var lei problemene som jeg har og har hatt med whitebox og nå ville jeg heve kjøpet. Da lurte han på "OM JEG VAR RIKTIG VEL BEVART!!". så jeg har sendt den tilbake nå de har hentet den ute forrige fredag ser jeg på posten. jeg har ikke sett noe til den enda og i dag har jeg prøvd å ringe til de. men det er ingen som svarer på telefonen hos de. telefonen er viderkoblet, eller så enkelte ganger legger de bare på.

det som er postetivt med whitebox er at det er billig. men det er ikke alt som fungere og de har ikke noe system for å rette opp feil. de legger eks ikke ved lapper om at maskinen har vært inne og hva som er blitt gjort osv.

Jeg har kjøpt en laptop for å kunne gjøre skole arbeid og nå når jeg trenger den så funker den ikke. Og når de oppfører seg så useriøst som de gjøre, så er det ikke noe du har spart på å handle hos de.

sorry men dersom jeg skulle ha kjøpt laptop idag så hadde det ikke blitt en whitebox.

Lenke til kommentar

Det har noe å si hvordan de setter dem ihop. Om de er nøye med renhold og ikke spiser kebab samtidig som de skrur.. Og faktisk. Så har det noe si på supportdelen. Greit nok at du ikke trenger den, men du kan være en av de få det faktisk er noe feil med. (produksjonsfeil skjer, sjeldent men det skjer) Så spander heller de tre fire femhundre kronene hvis en av de mer seriøse aktørene faktisk er dyrere.

Hehe. Føler med deg Tivolieselet ;) Jobbe med GIS eller Gemini på mandag? :p

PS. Prøvd Netshop ? eller multicom? de selger også Aopen 1557

Endret av Gromit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...