MortenGj Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei, skal kjøpe nytt Kabinett så jeg lurer på om dere folk som ser ut til å ha så sinnsykt god peiling på alt med pc har noen anbefalinger/tips. Mine kreterier er -God plass (Jeg har en Thermalthake Volcano CPU-kjøler som tar så stor plass) -Kan være maxi-tower eller stort midi-tower -God luftgjennomstrømming -Ubetydelig om det er med eller uten strømforsyning -Prisklasse opptil 1700,- Takk på forhånd hilsen MortenGj Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Viss jeg hadde penger ville jeg ha kjøpt et - Antec Super LanBoy Miditower, Sølv Alum inium (Uten Strømforsyning) 1000,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304332&cks=PRL viss du trenger psu finner du det lett. tror det er nåkk plass.. men det tror jeg! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Viss jeg hadde penger ville jeg ha kjøpt et - Antec Super LanBoy Miditower, Sølv Alum inium (Uten Strømforsyning) 1000,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304332&cks=PRL viss du trenger psu finner du det lett. tror det er nåkk plass.. men det tror jeg! LanBoy er jo et heller trangt kabinett. Ville heller kjøpt Cooler Master Stacker eller et Lian Li kabinett. Hvis du vil ha litt plass så er det viktig å satse på et kabinett med litt dybde. LanBoy er f.eks bare 43cm dypt, sånn at skjermkort osv kommer borti drev i 3.5" brønnene. Stacker er 58cm dypt så man har allverdens av plass å boltre seg på. Endret 11. november 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Takker for alle svar Flere kan gjerne ligg til kabinetter hvis de har noe på hjertet Takk igjen -MortenGj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå