Torjus Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg kjenner mange som bruker FTP på LAN pga det går veldig fort osv. Men hvordan virker det? Hvordan setter man det opp? Jeg bruke FlashFXP og SmartFTP til hjemmesiden min... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du setter opp ein server på nettverket som andre kan koble seg opp til og laste ned frå. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hvordan? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du kan f.eks bruke Serv-U. Med mindre de har forandret noe i det siste så er den gratis for personlig bruk. http://www.serv-u.com/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Det er en del software du kan sette opp for å få opp en server. Bulletproof Serv-U The ProFTPD Project Raiden FTP Listen går bare videre hvis du søker på ftp-server program på google. Personlig så liker jeg RaidenFTP best, dog ProFTPD skal vist være ganske bra. Endret 11. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå