kake_fredrik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hei hei! nå har det seg slik at søsteren min endelig har fått mopedførerbeviset, så det hun ønsker seg er en scooter. vi har sett litt på sfive så jeg lurte på er det en god scooter? må huske jeg kommer også til å bruke den, når jeg får lettlappen. den er jo ganske rimelig, 13999inkl. erfaringer? trimming? driftsikkerhet? bensin forbruk? osv Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg synest det er en veldig bra scooter. Har hatt den i noen månder nå. å kjørt 3500. Har ikke hatt noe serlig med problemer med den. Fordeler: Den er bilig, den er veldig fin, god å sitte på, drar godt, virker som en kvalitets scooter, Ulemer: Jeg syntes den bruker litt mye bensin. Har problemer med å få den til å gå fortere enn 55 km/t jeg har fjernet alle plombene, men det er slik cdi dritt på den,, . Jeg er fornøyd med den i vertfall, har styla den litt opp med neon å slik. så den har pontensiale til å bli jevli fin da.. Terning kast 5. Anbefales. p.s. jeg har den i svart, finest i den fargen synst jeg Endret 27. november 2004 av Azizel Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg synest det er en veldig bra scooter. Har hatt den i noen månder nå. å kjørt 3500. Har ikke hatt noe serlig med problemer med den. Fordeler: Den er bilig, den er veldig fin, god å sitte på, drar godt, virker som en kvalitets scooter, Ulemer: Jeg syntes den bruker litt mye bensin. Har problemer med å få den til å gå fortere enn 55 km/t jeg har fjernet alle plombene, men det er slik cdi dritt på den,, . Jeg er fornøyd med den i vertfall, har styla den litt opp med neon å slik. så den har pontensiale til å bli jevli fin da.. Terning kast 5. Anbefales. p.s. jeg har den i svart, finest i den fargen synst jeg akuratt det som er problemet ditt er det at du må bytte cdi for at den skal gå fortere fordi den har en innebygget turtalls sperre så gjør at den ikke går fortere en 55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå