GRendal Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 du hører ikke forskjell nei.. Vel, skal du ha kvalitet, så må du og betale for det.. er i allefall storfornøyd med mine vifter, og det er alle andre som jeg kjenner som har de... Kunne jeg få den lydfila? jeg og Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 må nesten få e-post adressene da... går ikke ann å legge filene som vedlegg Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Støy er pri #1 her! Da kjøper du ikke 6277...har det selv. Bra kabinett, men med så mange åpninger så sier det seg selv at støyen kommer lettere ut, noe den gjør. Men ser man bort i fra støy, så er 6277 et bra kabinett. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Støy er pri #1 her! Da kjøper du ikke 6277...har det selv. Bra kabinett, men med så mange åpninger så sier det seg selv at støyen kommer lettere ut, noe den gjør. Men ser man bort i fra støy, så er 6277 et bra kabinett. det var det jeg tippet! da blir det 6070 eller PC-61:P Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 tro meg.. om det er 1 åpning eller 40 åpninger så er det ikke forskjell.. støyen blir å komme i fra vitene.. og så lenge du ikke isolerer kabinette så blir det ingen forskjell.. Selv merket jeg ingen forskjell i mellom mitt gamle chieftec kabinett og 6277.. 6277 har bare 1 åpning mere, og det er i toppen.. har du stille vifter der, merker du ikke forskjellen.! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) må nesten få e-post adressene da... går ikke ann å legge filene som vedlegg ahpadt AT gmail DOT com *EDIT: Jeg bestilte selv 6277A i går, så jeg er veldig spent. Endret 14. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
klikko Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 tro meg.. om det er 1 åpning eller 40 åpninger så er det ikke forskjell.. støyen blir å komme i fra vitene.. og så lenge du ikke isolerer kabinette så blir det ingen forskjell.. Selv merket jeg ingen forskjell i mellom mitt gamle chieftec kabinett og 6277.. 6277 har bare 1 åpning mere, og det er i toppen.. har du stille vifter der, merker du ikke forskjellen.! word Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 må nesten få e-post adressene da... går ikke ann å legge filene som vedlegg ahpadt AT gmail DOT com *EDIT: Jeg bestilte selv 6277A i går, så jeg er veldig spent. kult Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 må nesten få e-post adressene da... går ikke ann å legge filene som vedlegg Kong_skurt AT hotmail DOT com Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 sendt takk =) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Her er forøvrig lydfilene til de som er nysjerrig SilenxVSPapst.zip Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har en kompis som har gamle utgaven av PC6099B og han er strålende fornøyd ennå. Skal ikke ha vannkjøling eller noe "big stuff" inni der uansett jeg så det blir nok det kabinettet på meg. Stilrent og jeg klarer meg lenge med de to diodene foran. Mer enn det blir jo kriminelt fjortiss Btw, de viftelydene vet jeg ikke helt hva ejg skal si til. Aner jo ikke avstand til mic f.eks. Den ene høres jo ut som svak bris og den andre høres ut som et pinglete modellfly Endret 16. november 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 modellflyet var papst:) Noen nøyaktig avstand har jeg ikke, men det er snakk om ett par cm. men de var nøyaktig like nært på begge viftene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå