masoval Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei. Var innom den lokale videosjappa i går. Der hadde de hengt opp en plakat som kunne fortelle om at enkelte nye filmer var sperret for sonefrie DVD spillere. Og at dette vil bli mer vanlig i fremtiden. Er det noen andre som har hørt om dette? Det var ihvertfall nytt for meg. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 tror det bare fungerer hvis spilleren står på multisone, hvis du setter spilleren på den sonen du skal se, skal du kunne se dem på en mod'et dvd spiller. funket fint for meg , på en kjempekjip KISS dvd spiller. andre? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 13:11, masoval skrev:Hei.Var innom den lokale videosjappa i går. Der hadde de hengt opp en plakat som kunne fortelle om at enkelte nye filmer var sperret for sonefrie DVD spillere. Og at dette vil bli mer vanlig i fremtiden.Er det noen andre som har hørt om dette? Det var ihvertfall nytt for meg. Det gjelder spillere som er stilt inn til sone 0(sonefri). Om du har en spiller hvor du kan bytte sone via fjernkontrollen så er det bare å sette til den aktuelle sonen så går det flott :smile: Lenke til kommentar
masoval Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg har en Pioneer 106 som jeg har gjort sonefri, så det kan vel bli litt vanskelig å velge soner på den. :sad: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 13:11, masoval skrev:Hei.enkelte nye filmer var sperret for sonefrie DVD spillere. Og at dette vil bli mer vanlig i fremtiden.Er det noen andre som har hørt om dette? Det var ihvertfall nytt for meg. DEt er vel laget en lov i engalnd som sier det er ulovlig med sonefri dvd spillere.. Håper ikke dette sprer seg..:/ Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Ja, det hadde vært en rimelig kjip nedtur... :sad: Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 du gjør den sonefri, ja... velger så sone, ikke sant? med fjernkontroll? eller har du en spesiellchip som bare er "sonefri". Har aldri vært borte i en sonefir som ikke kan velge mellom "auto" (sone 0) eller settes spesifikk. Lenke til kommentar
masoval Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 15:02, JoKr skrev:du gjør den sonefri, ja...velger så sone, ikke sant? med fjernkontroll? eller har du en spesiellchip som bare er "sonefri".Har aldri vært borte i en sonefir som ikke kan velge mellom "auto" (sone 0) eller settes spesifikk. Jeg lasta ned noe greier på nettet og vips... jfr. http://www.hardware.no/anbefalinger/cdr/index.html "På grunn av at at mange er veldig opptatt av hvor de kan finne firmware som gjør DVD spillerne sonefrie har vi oppgitt et par linker nedenfor. Har du flere gode linker, eller finner ut at noen linker er døde, så mail gjerne undertegnende. - Patches for DVD-players - The Firmware Page" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå