Feliz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 "vpu recover har nullstilt din grafikkakselrator som ikke lenger svarte på komandoer på grafikdriveren." Dette er beskjeden jeg får når jeg spiller flatout(bilspill),etter noen runder stopper det helt opp. Har lagt inn nyeste driver. Os:xp CPU type AMD Athlon XP-A, 2079 MHz 2800+ ram:1024 Skjermkort:ati radeon 9600 xt Hk:abit an7 Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Typisk varme-problem, sjekk vifta for støv. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=321586&hl=vpu Hadde samme problem og forsøkte alle tips jeg kom over. Løsningen for meg var å installere XP på nytt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skru av VPU-recover. Problem løst. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skru av VPU-recover. Problem løst. Ja, da er du heldig. Men selvfølgelig verdt et forsøk. Funket ikke hos meg. Gjorde jeg det frøys maskinen, og restart var eneste utvei. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skru av VPU-recover. Problem løst. Da ber du om Artifacts. Lenke til kommentar
Feliz Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Skru av VPU-recover. Problem løst. prøvde den ,men ikke sjekka for støv,tester det litt senere. Men reinstalere xp vel noe drøyt Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Slå av Fastwrite hvis det ikke er støv på skjermkortet sin vifte. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Slå av fastwrite i bios ja.. *edit* no offence.. men.. ---> Folkeaksjonen mot orddeling! Endret 11. november 2004 av Vizla Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *edit* no offence.. men.. ---> Folkeaksjonen mot orddeling! Hva er galt nå da? Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 *edit* no offence.. men.. ---> Folkeaksjonen mot orddeling! Hva er galt nå da? forum.hw.no fikk pris for ordeling. Noe som er negativt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skru av VPU-recover. Problem løst. Ja, da er du heldig. Men selvfølgelig verdt et forsøk. Funket ikke hos meg. Gjorde jeg det frøys maskinen, og restart var eneste utvei. Hm. Pussig. De fleste tilfellene jeg vet om, både fra egne maskiner og andres, der VPU-recover slår seg ut, er det VPU-recover som er overfølsom. Lenke til kommentar
Feliz Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Slå av fastwrite i bios ja.. *edit* no offence.. men.. ---> Folkeaksjonen mot orddeling! Jeg har slått av fastwrite i skjermegensakper meny,men holder det ikke ? evt hvor i bios finner jeg fast write`? Sjekkt for støv har og støvsugt inni kabinettet. Skal teste videre Så må jeg takke for alle innspill den linken til vpu var veldig bra,takk til deg som kom med den Lenke til kommentar
Feliz Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Slå av fastwrite i bios ja.. *edit* no offence.. men.. ---> Folkeaksjonen mot orddeling! Slo av fast write i bios,men det funka ikke. Den blei værre Jeg gir opp nå. Tak for alle tips og innspill. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ikke gi opp kammerat!! Prøv å fjerne ati-driverene helt, med driver cleaner.. Prøv så å innstallere driveren på nytt... Lenke til kommentar
Feliz Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ikke gi opp kammerat!! Prøv å fjerne ati-driverene helt, med driver cleaner.. Prøv så å innstallere driveren på nytt... Prøvd å fjerne alt av drivere helt og lagt de inn igjen. Satt fast wrigt av i menyen på skjerm meny. Det er så langt det nermeste jeg kommer en rimelig løsning. Får spilt i ca 10 min så stopper det igjen Lenke til kommentar
Feliz Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 fikk det til stilte opp på antialaising og agp8 antistrpopisk 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå