Gå til innhold

NRK-artikkel: MSN Music vs. iTunes

hemo

Anbefalte innlegg

Kilde: http://www.nrk.no/musikk/4252834.html

Det er godt mogeleg fleire av desse punkta er diskutert før (kom gjerne med link), men eg drister meg likevel til å kasta fram:

1 - Er Tore Neset ein verdig representant for bransjen eller brukarane?

2 - Kor låst er musikk ein kjøper på iTunes?

3 - Kor låst er musikk ein kjøper på MSN Music?

4 - Korleis fungerer opne format (som .wav, .mp3 og .ogg) oppi dette?

Microsoft har kanskje ikkje lansert sin eigen "iPod" enno, men vil MS-kompatible spelarar normalt kunne spele dei opne formata, eller stenger MS for dette?

Ditto med iPod..

5 - Har du kjøpt, eller tenker du å kjøpa musikk på nett?

(dette kunne vert ein poll, men eg fekk ikkje lov å laga poll..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvorfor noen gidder å betale rundt 10 kroner for en låt når CD'er er så billig som det er i dag.

www.play.com

Gratis frakt og du har CD-plata i posten etter noen få dager. Du kan rippe i nøyaktig hvilken kvalitet du vil.

Ellers er det vel heller ingen hemmelighet at man kan finne det man vil av musikk uten å betale en krone. :roll:

Så jeg svarer bare på spørsmål nummer 5: Nei, jeg kommer aldri til å kjøpe musikk på nettet. CD-plater blir billigere og billigere, og ikke f... om jeg betaler rundt 10 kroner for en låt i 128 kvalitet når jeg får hele CD'en rimeligere.

Keyzer - som nettopp fikk Ipod på døra. :)

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar

5 - Nja... eller jo! Impulskjøp! Finn eg noko eg likar der og då, kan eg gjerne gje frå meg ein tiar.. Men "Singles Top 40" er neppe rett genre eller kategori for meg (dette går jo konstant på radio likevel). Med direktesal av litt spesielle låtar frå litt spesielle artistar på nett, så hadde eg nok ikkje stussa med å handla, nei... i allefall ikkje når eg veit at artisten har gitt ut ting eg likar, og ser at eg no kan kjøpa ein heilt ny låt, f.eks... som eg ikkje har hørt, f.eks... då hadde eg nok ikkje klart å la vær..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...