asad Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Av og til kommer man over programmer som man i etterkant teker man ikke klarer seg uten, her er et av dem For dere som ikke har det hehe. Innstallerte noe som heter Sidebar igår, må si jeg er storfornøyd!Prøv det og du vil elske det http://www.desktopsidebar.com/ Tenkte jeg skulle tipse dere. edit: Longhorn kommer til å ha en nesten lik sidebar. En stor til de som har laget programmet og gir det ut gratis. Endret 11. november 2004 av asad Lenke til kommentar
dmx Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nice! dette var akkuratt det jeg let etter! Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Nice! dette var akkuratt det jeg let etter! jada, det tar litt tid å venne seg til det, men det er helt konge. Var på utkikk etter det leenge. Stikk innom add-ons siden, der kan du få en del ekstra knapper ( slå av, restart ) og slikt. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Woow.. Så fett.. Ser bra ut syntes jeg og det gjør jo alt så mye lettere.. Å anbefale!!! Endret 11. november 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Må prøves når jeg kommer hjem. Takk, takk.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hvor finner jeg "skins"?? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hvor finner jeg "skins"?? http://www.desktopsidebar.com/fileforum.php?f=2&o=4&d=0 Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Sjekk ut tråden fra forumet deres, der viser de hvordan de har style sine sidebars. mange fete stiler! hehe.kult å se været hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå